e-30335i Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Hei! kjøpte i forrige uke en e36 318is, bilen er teknisk grei men noen små ting som må ordnes. som sentrallås, el vindu, varmeapparat, ac, vannlekasje inn bak. en liten liste på div ting. bilen r en induval bil,, så er jo litt stasj på den, så vil jo ha den tilbake i perfekt stand!. problem nr 1. i dag så skulle jeg ta en titt på låsene da det ikke virker, å jeg ikke får låst bilen. om jeg låser den fra innsiden og låser opp fra utsiden går det fint! men får ikke låst den fra utsiden. noen som hvet hva dette kan være?' Problem nr 2. el vindu: om jeg trykker "hardt" på knappen så skal vindu gå automatisk opp, det går ca halvveis også stopper det å går ned igjen???? hvorfor???
e-30335i Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 ingen her som har stålpeiling på e36
Kennethe34 Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Problem nr 1: Kan være treghet i låsekasse, evt defekte deler i låsekasse. Her må du demontere dørtrekk og fuktsperre for å undersøke nærmere Problem nr 2: Her høres det ut som om klemsperre slår ut. Prøv å initier vinduet på nytt. Hold først inne bryter så vinduet går helt ned, ikke slipp bryteren før det har gått 15 sekunder ca. Så umiddelbart etter du har sluppet knappen, holder du den inne til vinduet har gått helt opp, og holder den inne i c.a 15 sekunder nå også. Viktig at dette gjøres med alle dører lukket.
e-30335i Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 prøvde det med vinduene, men det funka dessverre ikke! noen andre tips??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå