Robjen Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Sjekker interessen for bilen min, da jeg egentlig er ute etter stasjonsvogn! Den har gått 262 010km. Er en god bil som starter og går hver dag. Bytte kamaksel/ventiler og løftere på 259 000. Nytt eksos anlegg. Nye støtte stag, og stab stag foringer. Har Kyb senkesett, men ikke montert. Er eu ok til 2012 og årsavgifta er betalt. Noen som er interessert? tar bare stasjonvogn i bytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Pris ved salg? Bilder? Hvor står den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robjen Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Bilder kommer;) Den står i Moss i Østfold! Er ikke interessert i å selge den, bare bytte i stv. Men vis jeg får et bra bud, kan jeg vurdere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robjen Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 ingen? ingen som vil kjøpe heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Var interessert jeg, men du ville jo bare bytte sa du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robjen Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 hvor mye vil du gi da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robjen Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Ingen som er interissert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Hvor befinner den seg da? Var i kontakt med deg tidligere, men fikk ikke noen flere bilder. Hvordan går det med sommer- og vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robjen Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Den har helt nye vinterdekk. Sommer dekk er det 2 bra og 2 dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Bytte i Toyota corolla stv? vart eu-godkjent i sommer eller i august ca. (kan sjekke nærmere) akkurat gått 200 000, brukt til familiebil er vel en 1994 modell, litt overflaterust men ellers bra, starter og går uansett temp. Kan få tak i eksakt info om bilen om du er interrisert (står på jobben til far min nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robjen Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 er desverre ikke interessert i fram hjulstrekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robjen Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 25000. Mulig billigere ved rask handel! Mye som er byttet, og skal bytte alle støtdempern til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robjen Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Kom med bud/bytte forslag! Ikke framhjuls drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robjen Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå