Kash Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Her har jeg vært slapp, litt opptatt i det siste. Har en uke fri nå så vil være aktiv hvis noen er interessert i noe. Angående rattet spurte noen om delenummer, legger det ved hvis noen andre skulle være interessert. Lov å gi bud på ting, spesielt ved rask henting http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=32341161982
Kennethe34 Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Int i å selge dørpaneler og midtkonsoll løst? Evt. hvilken pris?
brutuz86 Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 æ har calypsorød e34, å æ tar takspoilern for 400 kr kan du ta kontakt på 98408315 så avtale vi handelen?
Kash Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2010 Da er takspoiler og xenon-lysa holdt av i påvente av betaling. Kennethe34: Selger kun komplett. Hvis interiøret er overpriset, gi bud. Spesielt forsetene er i meget god stand mtp. standard-slitasjen, jeg dro frem alt det negative for å unngå noen overraskelser. Hvis noen vil komme og titte kan det ordnes også
Eviltoy Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Hei:) Jeg har en bmw e34 som er calypsorød Så jeg lurte på om du eventuelt kan sende den rutesenkeren som du har liggende til salgs:) (om du har den enda) Også lure jeg og på om du har skjørt til e34 i samma slengen Mvh: Aleks
Kash Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Eviltoy: Rutesenkeren er holdt av, venter bare på betaling. Kan si fra hvis det evt. ikke skulle bli noe
Kash Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 Da det meste andre er borte og jeg trenger plassen setter jeg prisen på hele interiøret til 5000 til førstemann som kommer og henter.
Pirelli Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 Selger du framseta for seg sjølv??? Ser du har håndsydde dørtrekk og midtkonsoll...Er ganske sjeldent det så ville tatt litt extra betalt for det:)
Kash Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Ikke i utgangspunktet Pirelli, har fått en del hendvendelser av folk som vil kjøpe seperat. Har lagt det ut på finn så vil se om jeg kan slippe oppdeling, men ser ikke bortifra at det går den veien etterhvert. Takk for tipset om at håndsydd er litt sjeldent, det visste jeg ikke, skulle ønske det viste seg i interesse dog. Hører jeg ikke mer fra han som ville kjøpe takspoileren i dag er den til salgs igjen, vil du fortsatt ha den Eviltoy skal du få førsteretten, ligger ferdig pakket med lakkstift og lyktesenkere.
Eviltoy Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Ofc vill jeg dt ;D pris? sender pm med adresse og opplysniger
Kash Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Besvart, da er takspoileren avholdt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå