Gå til innhold

Hvilke tåkelyspære til biltema angeleyes?

sindrebert
 Share

Anbefalte innlegg

kan fort bli veldig dyrt da ettermontert uoriginal Xenon i grøftlys er ulovlig. Ei saftig bot (á 3000) kan nok fort komme.

Vet hvit led funker men vet ikke om det er lovlig det heller. Har prøvd med flere typer dyre halogen xenon look pærer uten hell.

Jeg fikk ikke bot når jeg ble stoppa med xenon i grøftlysene. Måtte bare vise den org ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har montert biltema angel eyes på e46 coupen, problemet er bare det at angleeysa er mye hvitere enn de originale grøftelysa selvsagt. Hva må byttes og til hva? Holder det bare med å bytte pæra?

takk for svar =)

Det er ccfl ringer du har, de har ikke pærer. Kan ikke gjøre om på farvetempraturen.

kan fort bli veldig dyrt da ettermontert uoriginal Xenon i grøftlys er ulovlig. Ei saftig bot (á 3000) kan nok fort komme.

Vet hvit led funker men vet ikke om det er lovlig det heller. Har prøvd med flere typer dyre halogen xenon look pærer uten hell.

Jeg fikk ikke bot når jeg ble stoppa med xenon i grøftlysene. Måtte bare vise den org ;)

Feil farve på lys er ikke bot-materiale nei, det værste som kan skje er at man får visning.

Slike xenon look pærer på 99/100w er like ulovlige som xenon kit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xenon look pærene er oppskrytt. aldrig sett en med xenon farge. de er litt hvitere. men ikke mye. og de gir somregel dårligere lys.

har blitt stoppet i kontroll av politi og statens vegvesen. fikk bare visning på bilen. ingen bot. og jeg har uorginal xenon i alle lys.

her er min med biltema AE og 6000K xenon fra vvme

6lyy2uunihw53mrlonc0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...