Tsbusa Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Satt sammen noen klipp som var "verdt" å vise. Har ikke lagt sjela mi i filmen, for de som lurer, men sikkert noen som vil se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 kjekk film og musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Dumt å legge på den musikken som overdøver all gromlyden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Dumt å legge på den musikken som overdøver all gromlyden! Tenkte at det ble litt kjedelig i lengden uten noen "toner". Men ekke prob å lage en go film med de beste bila uten noe musikk Har flere klipp også, bla. flere bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Legg ut flere av BMW`ene da, å den shabby volvo`en med skrift i bakruta, den lå rimelig bredt Samt Supran til Roger og M3`n til Vegard, d vil jeg se mere av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Tror jeg bare har dette av Vegard og Supran. Men har masse annet.. Skal mikse en liten en så fort jeg får tia til overs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødbmw Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Mere bil og mindre musikk!! mye tøffe breisladder da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå