CV-Erik Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Selger et par CV CLSC-10! De er i god stand uten noen stygge merker/riper! Fine høyttalere som trøkker bra til størrelsen! Alle elementer osv er i god stand. Selges for kr 1500/bud! Høyttalerne står på Nesodden i Akershus Kan skaffe bilder om interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Ingen som har lyst på høyttalere med litt krutt i å ha i stua? Kan bytte i deler til E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 hva av e30 deler trenger du a? jeg har nesten alt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 hva av e30 deler trenger du a? jeg har nesten alt:) Bakfanger E30 preface.. Preface frontplate, men den solgte du jo;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Jeg har aldri hatt preface frontplate:O jeg hadde org e30 318i 86 mod jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Jeg har aldri hatt preface frontplate:O jeg hadde org e30 318i 86 mod jeg:P Ja, de sitter det preface frontplate på Men er du interessert i å kjøpe høyttalerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12Anonym12 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Hvordan er det med frakt på disse? Du skal vel ikke tilfeldigvis forbi gran, roa eller noe? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Hvordan er det med frakt på disse?Du skal vel ikke tilfeldigvis forbi gran, roa eller noe? hehe Å sende kan nok bli ganske vanskelig desverre! Vet ikke hvor noen av de stedene er, om du forklarer litt nærmere hvor de stedene ligger hen så kan vi sikkert ordne noe om det ikke er så langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Bumppppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Bump! Pris kan diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Har et par VE-12 også om det skulle være interresant De har vel et 1-2år igjen av forsikringa hos hifiklubben. VE-12erne trenger no muttere for å få basselementene til å sitte, da skruehullene er slitte. Er bare å kjøpe på clas ohlson osv for noen kr Tenkte meg 1800kr / bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
francez Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Har det bare vært enklere og billigere å sende så hadde jeg glatt tatt 12"'erne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Har det bare vært enklere og billigere å sende så hadde jeg glatt tatt 12"'erne! 12erne kan muligens sendes, da jeg har original eskene osv Men 10erne får jeg ikke sendt;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå