Andyyyyy Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Hei ønsker å kjøpe et baklokk til en 3 serie e36. Fargen er noe spesiell etter hva jeg har forstått. Men den heter dunkelgrün og har fargekode 307/6 Ønsker kun denne fargen slik at jeg slipper å omlakkere. Så om noen har et baklokk i denne fargen eller vet om noen som har, så ikke nøl med å gi meg en lyd. På forhånd takk
Andyyyyy Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 opp.. mail kan sendes til andre_411@msn.com
Eirik Viste Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Det er en ganske spesiell farge som du spør etter. Du skal ha skikkelig flaks hvis du får tak i en bakluke. Ellers kan Bostongrønn være et alternativ. Det er en farge som det er god sjanse å få tak i bra takluke fra. Da slipper du unna med å lakkere bare utsiden av luken. Eirik.
Andyyyyy Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Det er en ganske spesiell farge som du spør etter. Du skal ha skikkelig flaks hvis du får tak i en bakluke. Ellers kan Bostongrønn være et alternativ. Det er en farge som det er god sjanse å få tak i bra takluke fra. Da slipper du unna med å lakkere bare utsiden av luken. Eirik. Var det jeg var redd for ser du... aldri sett liknende farge før. Peiling på hvor galt det ville sett ut med en boston grønn bakluke? snakk om noen måneder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå