sydenfareren Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Hva effekt snakker du om i din bil nå? Jeg har bare skiftet eksosen til Hartge helt fram. Vil det ha noe effekt med å skifte luft filter. Har noen noen gode forslag?
tinnsoldaten Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 Alle de andre som har samme oppsett som min bil ligger på rundt 400 whp , ca 500 på motor. Har ikke noe for seg å ta ut mer , kassen ryker fort då, med mindre du spyr ut rikelig med kroner og flesker til med en quaife sekvensiell kasse. Men då er det blitt en løps bil ... Min har fått kjørt seg og har fortjent ny innmat. Det du bør tenke på er å få honet sylinderene dine og satt inn nye smidde stempler med litt mindre komp. Så har du bedre levetid på motorern også. Stempelsett ligger på 6000,- ikke så værst med råder heller. Og hvis du ikke har ekstra oljekjøling , så løpå kjøp , et must.
LianLi Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Tar vel ut 400hk ved å byte intercooler og chippe hos ESS, det er for slikk og ingenting. Skal du har mer så koster det derreter.
tinnsoldaten Skrevet Februar 5, 2012 Skrevet Februar 5, 2012 Ang eksos så har du et billig alternativ , oppgrader downpipes , gjerne med racing katter , fra downpipes kan du montere en Y som har et utløp til anlegget og et til atmosfære , den til atmosfære er wastegate styrt / regulerbar slik at den ikke åpner før du gir flatt, sånn at du beholder den optimale motstanden i orginal anlegget ved lavt turtall og ved flat pedal så får du full fyr , men det blir høyt! Med denne vrien så slipper du kødd med eu-godkjenning seinere. Vet ikke om noen som har gjort dette på denne motoren , men det finnes løsninger på nett på akkurat dette , sjekk linker http://www.youtube.com/watch?v=AAaWZELsYoY&feature=related
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå