Torminator Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Er ikke kommet vann i olja eller omvendt vel? Noen feil/ mangler som du vet om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Blander ikke olje og vann. Er vel alltids noe små feil og mangler hedde den vært feilfri hadde prisen vært en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Ok, bare spør for å vite hva som eventuellt er, slik at jeg ikke kjører 40 mil for å finne ut at det er for mange feil, for så å kjøre 40 mil tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 så lenge den ikke koker og er kjørbar så kan jeg hente den imorgen! Er i lillehammer så skal nedover til oslo og kan stikke innom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Bilen ble ikke hentet. Etter å ha sett litt over bilen er det faktisk mindre rust enn jeg trodd.Er mest på nerkanten av dørene ingen rusthull å finne.Kanaler og jekkfester er hele. Alt i forstilling har ikke gått mer enn 30000. Inntreiøret er også helt uten hull. Følger også med ei servotronic snekke fra en M5 i reserve den er tett å fin. 6 Coiler følger også med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Jada det er den. Mange nye brevenner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Okei, har du et nummer jeg kan nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Ok, bare spør for å vite hva som eventuellt er, slik at jeg ikke kjører 40 mil for å finne ut at det er for mange feil, for så å kjøre 40 mil tilbake... Lyst å nevne det som er feil eller? Slik at jeg ikke får meg en kjempeoverraskelse neste helg muligens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Er ikke gitt at den er her neste helg. Feil er at den bruker litt vann.Rust i nerkanten av dører ikke like ille i alle,men noe er det. Kanaler og jekkfester er hele heller ikke mye rust under. Ikke hull av rust noen plasser. Håndbrekket burde strammes hanskeromlåsen lar seg ikke låse opp (vranglås).Mngler et deksel i frontfangeren. Ikke pen i lakken. Alt av deler i forstillingen er skiftet for 30000 km siden 10000 er ingen upris. EU godkjent til 31-1-12. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Vet 10.000 ikke er en upris. Får ikke mulighet til å hente før neste helg, så da får vi bare vente og se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Jeg har heller ikke mulighet til å hente før neste helg, skal vi kappkjøre Tor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Hehe! Hvor kjører du fra da? Er vel egentlig ikke noen fan av kappkjøring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Hehe, var en spøk. Er fra Møre og romsdal, så tar ca. 5t30min hver vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Da er vi faktisk 2, kommer fra Molde... Men nok O.T. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg