Torminator Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Også interessert i de M-listene. Pris? Har du bilde av de aktuelle listene? Hadde tenkt meg 600,- for de M3 listene. De sitter i min bil så skal ta bilder i dag! Eller var det de vanlige M tech du var ute etter? Det er i såfall de på bilde. De vanlige M-tech jeg tenkte på ja. Hvilken pris vil du ha for de da?
VegarV Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 de hadde jeg egentlig tenkt å bruke selv, men for 600 kan du få dem. Er liit slitt i gummien på siden på noen av de.
evoevo Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 er intr i listene. pris med sending? eller hvor kan de hentes?
VegarV Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 M3 listene hadde jeg tenkt meg 600 + frakt, altså 750,-. Jeg befinner meg i Kristiansand
Torminator Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 de hadde jeg egentlig tenkt å bruke selv, men for 600 kan du få dem. Er liit slitt i gummien på siden på noen av de. Er dette originale lister da, eller er det slike som brutter'n kjøpte for 590,- på GS?
VegarV Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 de hadde jeg egentlig tenkt å bruke selv, men for 600 kan du få dem. Er liit slitt i gummien på siden på noen av de. Er dette originale lister da, eller er det slike som brutter'n kjøpte for 590,- på GS? Jeg kjøpte de ifra en fyr som solgte deler ifra en svensk M3, så da regner jeg med at de er originale:) Er så og si strøkne. Edit: trudde du mente m3 listene, de er ihvertfall originale. M tech listene veit jeg ikke om er originale.
VegarV Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2010 Rieger leppa solgt + bakluke spoiler
VegarV Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2010 Ja har en som skal ha det for 300 + frakt. Byr du nok får du det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå