Teekay1983 Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Har løsnet den ene bremseskiven bak, men den sitter fortsatt fast. Kan snurre den på navet og jeg kan dra mesteparten av skiven 5 mm fra navet, men den henger på en plass. Det virker som den henger på en fjør eller noe sånt. Er det handbrekket som har hengt seg opp?
Morty999 Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 den henger nok igjen i håndbrekkskoene.. prøv å slakk denne litt.. igjennom en av bolthullene nederst.. ser du ini der har du en justering..
OLEZZ Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Det gjør de nok helt sikkert. Det blir en slitekant på innsiden av skiven som brekkskoa henger på.
AVT Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Hadde akkuratt det samme problemet for 2 uker siden. Jeg fikk den til slutt av ved å bare passe på at skiven var helt rett i det jeg dro. Altså at jeg ikke dro med mer kraft på den ene siden. Men, om den virkelig sitter godt så må du nok løsne på bremseskoene som de over sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå