Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eloksering heter det ja, mulig du kan få hjelp her.

http://www.composit.no/

Eloksering - Berntsen Bil og Composit

Blåsbortvegen 6A, 2740 Roa tlf. 901 28 719 Send adresse på SMS

Vi produserer beste kvalitet Carbon- og Kevlar-produkter. Flocking, alu-sveising, maskinering, eloksering og cromatisering. Mer info

Skrevet

hei!

kan dere chromme eller eloksering som dere kaller :) felger i farger? evt pris?

kan dere lage dørsider til m3 e36 i carbon? trenger ikke være som orginal look, men heller ikke flat plate og skru på heller :)

mvh

johnny

Skrevet

Jeg fikk etter anbefaling eloksert en haug med bolter hos følgende firma:

Vestby Galvaniske Verksted AS

Høgdaveien 2

1540 Vestby

Skrevet

En kompis er glad i forsterke og støpe i karbonfiber, det er ikkeno problem hvertfall, nå veit jeg ikke om man får karbonlooken på den måten. Han bruker det for å lette seilbåter for vekt.

Skrevet
Jeg fikk etter anbefaling eloksert en haug med bolter hos følgende firma:

Vestby Galvaniske Verksted AS

Høgdaveien 2

1540 Vestby

jeg vil ikke ha sånn eloksering som for "for nye" skruer eller slik.

vil noe sånt her

klevfl9kj9hm9dihsm3p.png

vil chromme felgene mine svarte. samme som girspaken i den nye 7 serien. ser keramikk ut....

ikke sånn her

ad6kr5d5tm6y6fgh9m9h.jpg

vet ikke om dere forstår hva jeg mener, men vil ikke ha som de skruene....

Skrevet
En kompis er glad i forsterke og støpe i karbonfiber, det er ikkeno problem hvertfall, nå veit jeg ikke om man får karbonlooken på den måten. Han bruker det for å lette seilbåter for vekt.

liker han å ta forskjellige jobber på hobby da?

håper han bor i oslo han også....

Skrevet

Eloksering kan utføres i flere farger, ikke bare gull. Jeg fikk bl.a. tilbud om å eloksere i sort hos Vestby. Men jeg vil anbefale deg å snakke med noen av de som driver med dette (du har jo fått et par tips), så spør du dem rett og slett om de kan hjelpe deg :wink:

Skrevet

Chrome er chrome, og det er blankt! Kan ikke chromme noe svart, siden chrome er blankt. Nå må man skille mellom tingene her.

Det som dere kaller for eloksering heter anodisering når man snakker om aluminium.

Stikk inn på www.gasolin.no og trykk på katalogen for Forkromming etc. Der står det litt forskjellig om de tinga der :) De selger også sett for å gjøre dette selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...