j_b Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 tenkte på metall, alu eller noe sånt, vil svart eller blå chromme felgene mine. noen som driver med det i norge?
ullsokken Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Dra til noen som driver med oppretting / felgservice og hør med de om de kan gjøre det. Eller om de vet om noen som kan det.
Tom K Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Eloksering heter det ja, mulig du kan få hjelp her. http://www.composit.no/ Eloksering - Berntsen Bil og Composit Blåsbortvegen 6A, 2740 Roa tlf. 901 28 719 Send adresse på SMS Vi produserer beste kvalitet Carbon- og Kevlar-produkter. Flocking, alu-sveising, maskinering, eloksering og cromatisering. Mer info
j_b Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 hei! kan dere chromme eller eloksering som dere kaller felger i farger? evt pris? kan dere lage dørsider til m3 e36 i carbon? trenger ikke være som orginal look, men heller ikke flat plate og skru på heller mvh johnny
Tom K Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Da må du nesten kontakte firmaet jeg linket til, jeg jobber ikke med slikt
635csi Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Jeg fikk etter anbefaling eloksert en haug med bolter hos følgende firma: Vestby Galvaniske Verksted AS Høgdaveien 2 1540 Vestby
FredrikE24 Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 En kompis er glad i forsterke og støpe i karbonfiber, det er ikkeno problem hvertfall, nå veit jeg ikke om man får karbonlooken på den måten. Han bruker det for å lette seilbåter for vekt.
j_b Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 Jeg fikk etter anbefaling eloksert en haug med bolter hos følgende firma:Vestby Galvaniske Verksted AS Høgdaveien 2 1540 Vestby jeg vil ikke ha sånn eloksering som for "for nye" skruer eller slik. vil noe sånt her vil chromme felgene mine svarte. samme som girspaken i den nye 7 serien. ser keramikk ut.... ikke sånn her vet ikke om dere forstår hva jeg mener, men vil ikke ha som de skruene....
j_b Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 En kompis er glad i forsterke og støpe i karbonfiber, det er ikkeno problem hvertfall, nå veit jeg ikke om man får karbonlooken på den måten. Han bruker det for å lette seilbåter for vekt. liker han å ta forskjellige jobber på hobby da? håper han bor i oslo han også....
635csi Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Eloksering kan utføres i flere farger, ikke bare gull. Jeg fikk bl.a. tilbud om å eloksere i sort hos Vestby. Men jeg vil anbefale deg å snakke med noen av de som driver med dette (du har jo fått et par tips), så spør du dem rett og slett om de kan hjelpe deg
Tom K Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 det finnes mange farger når det gjelder eloksering, blå, rød , gul , grønn, svart, gull, grå +++
NBCustom Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 hva ligger dette på i pris? f.eks kromme felger
SSM Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Chrome er chrome, og det er blankt! Kan ikke chromme noe svart, siden chrome er blankt. Nå må man skille mellom tingene her. Det som dere kaller for eloksering heter anodisering når man snakker om aluminium. Stikk inn på www.gasolin.no og trykk på katalogen for Forkromming etc. Der står det litt forskjellig om de tinga der De selger også sett for å gjøre dette selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå