Glenn-Andre Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Hei, selger/bytter bort min 635csi nå for jeg trenger en bil med skilt. Det er en 83`mod med 190000km på tellern. Det som må ordnes før eugodkjenning er : Bytte traversforinger og sveise feste på høyre side. Smøre opp bremsene forran (bak er tatt). Bytte dempere bak. Bytte caster foringene forran. Sveise/ eller ny bak potte. Ny hendel til vidusviskern for denne går hele tiden. Det er litt overflate rust på den og kun funnet ett rust hull i gulvet, svært enkelt å fikse. Har delene som må byttes untatt hendelen men den kan jeg få tak i. Skulle gjerne beholdt denne men nå har arbeidsituasjonen endret seg så jeg trenger en bruksbil. Sotinga på baklyktene er nå fjærnet. Det er svart skinn, 4x el ruter , el takluke, check panel, stor kjørecomp (ikke lys i den), hvite blink forran, grøftelys (følger med 2 sett ekstra), BBS RS 8,5 x 17" og vinterdekk har jeg men det er gamle piggfrie så usikker på hvordan de er å bruke. Bilen lå til salgs her på Bimmers for en stund siden og jeg blei grundig lurt, det dukket stadig opp feil. Så jeg opplyser om alle feil jeg veit om. Kom med bud eller bytteforslag! tlf 95050181 eller pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Kan nevne at det sitter nytt batteri og børster til dynamoen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Har du en pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Nei men det er bare å komme med ett bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Topp-pakning og bytte til kvasskam er gjort for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ingen som er inntressert i ett lite prosjekt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Nå liker ikke jeg å syte i salgstrådene men... Denne bilen har vært annonsert forskjellige plasser de siste årene, men ikke et eneste interiørbilde, bilde av motorrom, eller noen andre detaljbilder? På tide vi får se litt mer av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Er bare å spørre så kan jeg ta flere bilder skal få tatt interiør bilder etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Har du byttet topp pakning og kam eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 jeg har ikke det. men han jeg kjøpte den av (MartinRinde @ bimmer) sa det var gjort. Bilen er solgt forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 jeg har ikke det. men han jeg kjøpte den av (MartinRinde @ bimmer) sa det var gjort. Bilen er solgt forresten. bimmers medlem som har kjøpt den? Pris den ble solgt for ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Han er på bimmers ja, hva han kaller seg vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Får jeg lov til å spørre hva den blei solgt for? Svar gjerne på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Noe eksakt hva den blei solgt for vet jeg desverre ikke da jeg fikk en bil i innbytte, men jeg tapte en del penger på den føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Han er på bimmers ja, hva han kaller seg vet jeg ikke. Denne bilen havnet hos meg. Har siklet etter denne bilen i mange år. Kommer ikke til og stresse med og fikse den i år, med til sommeren skal den være eu ok så får man ta småtteriene etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå