Mysemannen Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Har du pedalsettet + ymse deler til manuell ombygging fremdeles?
Mysemannen Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 De to luftkanalene med sving på som går fra filterboksene til torpedoveggen, er de ok? festene på mine er kaputt i begge ender.
Kobar Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Desverre.. Det er ikke mye slikt smått jeg har igjen..
Julianv Skrevet Juni 29, 2012 Skrevet Juni 29, 2012 Kontakt til tåkelys forann? Den siden som er en del av ledningsnettet Pm meg vis du har!
Kobar Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 Kontakt til tåkelys forann? Den siden som er en del av ledningsnettet Pm meg vis du har! Nope.. Det jeg har igjen i grove trekk er: Bakaksling med alle akslinger og diff samt noen bremser, mellomaksling, girkasse (manuell) bensintank med pumper og målere, forstilling uten tannstang og mangler noen stag. Dempere og fjører er solgt! Jeg har også ett helt å pent svart dashbord, bakluke samt mye småtteri som ligger i en haug.. Hadde håpet noen ville hentet dette gratis snart, så jeg slipper å kaste det. Det er jo deler man kan klare å selge for noen tusenlapper bare man kjenner noen som har e39.. Her omkring har alle oppgradert til nyere modeller, så jeg har ikke solgt e39 deler på 2år nesten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå