Kobar Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Det er noe feil med hvit balansen på kameraet ditt. Er det sony ericsson? Gå inn på hvit balanse funksjonen. helt korrekt! den stod faktiskpå "glødelys" ! så jeg får prøve noen nye bilder med "dagslys" Kommer nok nye imorgen da Noen som vil ha bilder av noe spesielt?
Tee Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 er baksetet helt? kan du ta bilde av d? er svært intrisert
Kobar Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 er baksetet helt? kan du ta bilde av d? er svært intrisert Baksete er helt ja skal ta bilde av dèt og interiørlister imorgen! Karrosseri er nå solgt, og det skal hentes neste helg! Så dersom du trenger deler så skrik ut så jeg får skrudd det av!!
Kobar Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Siden karosseri nå er solgt og det blir hentet om en god uke så går deler MEGET BILLIG! Selvplukk er også lov, og da blir delene enda billigere Her er forstilling knust, det meste er knekt bak hjulet! Bilde av motor som går SVINBILLIG om noen gidder å skru ut selv! Lykter er intakte, hele og pene! Panser er også fint!
Kobar Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Her er flere bilder av demontering: Deksel rundt cd spiller dersom den originale fjernes Nok ett forsøk på å vise hva slags interiørlister det er Innstegslister til alle dører Knallgodt batteri: Originalt ratt med airbag
Kobar Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Og så enda noen bilder: Hattehylla er strøken, flekkene er kun noe vann som kom på da jeg demonterte ute i regnvær Rattstamme m/nøkkel og diverse andre "bokser" jeg fant inni bilen El.motor til takluke, airbagsensor(montert i midtkonsoll) og en boks montert under rattet Deksel rundt og under rattstamme
Kobar Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 fankern, det va feil farge på baksete:( pga kameraet mitt så ser setene gråe ut, men di er sorte! hvilken farge er det du trenger?
Kobar Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Kor mykje skal du ha for innstegslistene? 200kr! den ene er en liten sprekk i framkant, du kan se det på bildet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå