miils Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 send meg nr ditt så kan jeg ringe deg er så mye å skrive
miils Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 ved fotvileren på førersiden bare at d blir på passaskjersiden forran. en svart boks
Kobar Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 ved fotvileren på førersiden bare at d blir på passaskjersiden forran.en svart boks hæh? under rattet eller ved føttene til passasjeren?
Kobar Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 mye for hele bilen? Resten av bilen kan du få for 4000kr slik den står nå! Det er da uten understell, motor, drivlinje, eksos, innredning, panser og lykter. Alt av karosseri deler utenom panser er der, samt MASSE smådingsebomser som henger rundt i hele bilen! Jeg har resten av bilen liggende i garasjen dersom det var noe spesielt du ville ha
miils Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 står på veggen på øyresiden nede me fotene på passasjersiden forran
justemann Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Maximillian: har bud på 1000kr bare på interiørdekselen samt deksel i midtkonsolljustemann: 200kr så kan vi møtes en plass. jeg skal til finnås til helga! Rellik: får se hva fyren over deg er villig å gi først Eg er diverre vekkreist i helga. Eg ser du held til i Rogaland? Eg skal nemleg til Stavanger, og kjem til å bu svært nær E39. Det kan jo vera eit alternativ å møtast langs vegen ein plass dersom du køyrer denne vegen? Var det forresten mange klips som overlevde demonteringa?
Kobar Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 sålenge du er i nærheten av e39 er jo ikke det noe problem, send tlf nr på PM så tar vi det derifra Ang klips, så er det jo noen hele igjen, men langt ifra alle..
Kobar Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2010 Jeg er ferdig med å plukke det jeg skal ha av karosseri nå, så det som er på bildene det følger med karosseriet! Selges ikke under 1500kr Karosseri er fritt for heftelser, ikke registrert skade og er nokså helt sett bort ifra kanalene! Alle vinduer er der, el.vinduheiser alle 4 dører, taktrekk å komplett takluke og masse mer! Her er ett bilde av hva som er av rust på panseret: Littegrann rundt den ene nyra, dette selges for 1000kr (eller mindre)
Hankook Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Hvor mye skulle du hatt for solskjerm på førerside? Skal vel ikke opp til eller forbi stavanger i nærmeste fremtid?
Kobar Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 Hvor mye skulle du hatt for solskjerm på førerside?Skal vel ikke opp til eller forbi stavanger i nærmeste fremtid? 100kr var forbi igår faktisk, men har ingen planer før til julehandelen starter desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå