Kobar Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 står på veggen på øyresiden nede me fotene på passasjersiden forran Det er denne delen du mener? Her er bilde av lappen hvor alt av tall og info står:
Kobar Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 pris på lysmodulen? 600kr med frakt om du forhåndsbetaler;) eller 500kr pluss oppkrav..
Morradii Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 Hva skal du ha for motor?! Min har tatt kvelden og da kommer man vist ikke langt
rune.sivertsen Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 hei. hva skal du ha for speilglasset på venstre side? var nylig å knuste mitt...gjerne send meg en sms til 957 69 323 da jeg ikke har internett i den nye leiligheita enda.
Kobar Skrevet Oktober 27, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2010 Motor er solgt Ang speilglass så skal du få kjøpe komplette speil (begge sider) for 600kr!
stian90bmw Skrevet Oktober 27, 2010 Skrevet Oktober 27, 2010 har du midtkonsoll, hanskeromsluke å di sorte deksla som går jamt med hanskeromme å videre under rattet osv? samt di sorte deksla som er mellom dørene? (t-stolpen)
Kobar Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 har du midtkonsoll, hanskeromsluke å di sorte deksla som går jamt med hanskeromme å videre under rattet osv? samt di sorte deksla som er mellom dørene? (t-stolpen) Ja har alt eneste at det du kaller "T"-stolpe heter B stolpe Hva vil du betaler for dette da?
Kobar Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 stian90bmw: skulle du ha disse delene..? alt går på billigsalg
Kobar Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 Du kan plukke så mye deler en bare vil fra karosseriet for kun 500kr! Dette gjelder kun imorgen (fredag) og natt til lørdag! For på lørdagsmorgen forsvinner karossen! Av deler jeg kommer på i farten er der masse skruer, klips, slanger og rør, samt komplett takluke, delvis med interiør, alt av varmeapparat og det meste annet under dashbordet, pedalsett, vinduer front,bak og alle dører, elektriske vindusheiser i alle dører, støtlister rundt bilen og sikkert masse masse mer....
Kobar Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 Da var karosseriet også borte.. Tror jeg fikk plukka det meste av deler, så er det noe du trenger er det bare å spørre Av karosseri-deler (metalldeler) sitter jeg kun igjen med bakluke, panser og frontbjelken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå