Hemeci Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Har du abs modulen enda, send meg pm vis du har ...
Kobar Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 ABS-modul, mener du da den som sitter i motorrom? isåfall er den solgt! Girkasse har jeg enda
snorrebmw Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Har du denne?? Ev. i god stand... Spes. den til å koble inn og ut fungsjonen i bunn.. Trenger også dørpakning samme side...
Kobar Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 joda har den men desverre ikke noe dørpakning
Hankook Skrevet Desember 18, 2010 Skrevet Desember 18, 2010 Hei. Har du panseret og bagasjeluka igjen enda? Trenger panser og den elektriske bagasjelukelåsen.
Kobar Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Skrevet Desember 18, 2010 Ja har begge deler, men har solgt låsen i bakluka! Har du bilder av hvor denne el.tingen er og ser ut så kan jeg sjekke om jeg enda har den
Rellik Skrevet Desember 20, 2010 Skrevet Desember 20, 2010 Hei Jeg som kjøpte interiørlistene Har hatt av litt div deksler i bilen, så nå finner jeg ikke koppholderene bak, har du dine liggendes enda? evnt pris?
Kobar Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Hei Jeg som kjøpte interiørlistene Har hatt av litt div deksler i bilen, så nå finner jeg ikke koppholderene bak, har du dine liggendes enda? evnt pris? Det er desverre ikke koppholdere i denne bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå