vicky81 Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Jeg har en E60 som jeg ønsker å få lagt hvit folie på. Noen her som har erfaring med foliering av hele bilen? Hva koster noe sånt tro?
marcushs Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 spørs litt hvor du tar osv. Men på en mellomstor bil vil det ligge på alt fra 10 til 20 tusen.
Yezz Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Eg spurte Hauge Reklame i Bergen om heilfoliering av min 3-serie Coupè, ca 20000,- Då har du ihvertfall det og gå ut i frå hvis du er i Bergensområdet. Det beste er jo å kontakte firma nær deg som gjer det, å avtale ein kikk på bilen og så få et pristilbud Det skal eg gjere no til helga.
vicky81 Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 Bor i oslo. Er det vanlige reklame firmaer som legger folie? Trodde det kostet under kr10 000,- .... Får høre med reklame firmaer neste uke.
SweetBMW Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Det å legge folie på store flater selv er ikke sååå vanskelig Verre ting som skjermer og dører og slikt ville jeg latt noen gjøre.. Men Eclipse Solfilm på Rødtvedt var også behjelpelig med å legge folie 488 92 346 Eclipse
Yezz Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Det beste er nok å la firma ta heile jobben, berre sørg for å få garanti på jobben uansett kven du velger. Bør vere skikkelig garanti på ein så dyr og omfattande jobb meiner no eg
SweetBMW Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Jada jeg tenkte bare fortelle han at det er ikke så vanskelig jeg hehehe
code13 Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 jeg fikk også pris mellom 18-20 k for helfoliering. det er litt arbeid i jobben.demontering av lykter, fanger,dørhåndtak,antenner o.l. selve folieringen går ganske kjapt. utgift på materialet koster ca. 5-6 tusen kanskje spørs på innkjøp/merke. så du betaler ca. 15k i arbeidspenger - men da får du sikkert garantier at det ikke oppstår bobler/strekk/glipp i folien i x antall år. ja reklamebyråer legger (iallefall her oppe) kjekt med folie, skifter farge + ta vare på lakk.
LinkE34 Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 fikk pris på rett under 20 000kr på starcraften til gamlingen, og den er stor ;p pluss det var motiver på folien og
knut_olestad Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Det er vel et firma på Oslokanten som driver med foliering av drosjene der nede, mulig du kan få en god pris av dem om du finner ut hjem det er. Ring Oslotaxis hovedkontor og spør
ehrnst Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Du kan høre med ProShop reklameprodukssjon på nesodden. Sikkert litt rimeligere enn de som har avtale med oslo taxi
knut_olestad Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Visius AS heter de som har avtale med oslotaxi, er visst ikke så ille på pris. Ligger endel bilder under produkter, bildekor.
vicky81 Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Da tok jeg en liten ringe runde. ProShop: skal ha ca kr15.500,- + mva for helfoliering med hvit på sidene og carbon-look på taket. De legger da folien kun på utsiden, altså ikke i dørkarmene. Visius: skal ha nøyaktig kr18.700,- + mva for samme jobben. MEN de demonterer lykter, blinklys, dørtrekk osv. De legger da også folie i DØRKARMENE Prisen jeg fikk skyltes carbon-look folie på taket, det var vist dyrere enn vanlig ensfarget folie. Spurte begge om vi kan få bedre priser hvis vi skal ha folie på flere biler. Begge var positive til det (spesielt visius). Bare de fikk liste over hvilken biler det er så kunne de gi oss et skriftelig tilbud. Noen i østlandet som er intressert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå