destroyy Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Da det ser ut som bilen skal bli banebil, trenger jeg ikke lenger interiøret.... Det er da et blått mtech interiør, med armlener! Standard slitt på førerstol, og litt slitt passasjersetet Baksetet skal være helt og pent Har også laget ny hattehylle som følger med, da denne er anderledes fra vanlig interiør til mtech No dårlig bilder jeg tok i full fart... kan få tatt noen bedre detaljbilder nærmeste dagene Baksetene er i bra stand Helt og pent baksete Eneste som er å klage på, liten metalldings som stikker opp Passasjerstol forran Pris bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 kan du ta bilde av baksetet ? det som er mest intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Sånn, da var det nye bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Selger du teppet også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Teppet kan nok selges også. Men det er kappet fra pedalen og i et rett snitt opp mot torpedoveggen av forrige eier desverre. Han skjønte vel ikke helt hvordan han løsnet pedalen.... Samt det ikke er no isolasjon lenger på det (jeg har kjøpt armaflex på jobben å brukt det under, strålende fornøyd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Gi meg pris på særtrekk og teppe og baksetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 no rundt 4 erik? jeg har egentlig ikke peiling på hva slikt går for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Komplett går for 4k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå