leif harald Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 På m3n så funker ikke el vinduene, ikke intriørlysene, ikke fløyta, ikke vindusviskerene, ikke sentrallåsen heller tror jeg. Kan det være en hovedsikring som er gått? (har sjekka sikrinen til el rutene) Eletriske takluka funker, cd spiller osv funker. Noen som har erfaring hva detta kan være? går det ann og finne feilen ved å dra på bavaria å la de trykke litt på pcen sin?
///Naitsirk Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Aff..elfeil er det kjipeste av det kjipe Håper du finner ut av det..
Kennethe34 Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Grundmodul kanskje? alle tinga du ramser opp styres av den ihvertfall.. anbefaler en diagnose for å få feilsøkt videre
leif harald Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 Grundmodul kanskje? alle tinga du ramser opp styres av den ihvertfall.. anbefaler en diagnose for å få feilsøkt videre Hmm ok Merklig at takluka skal funke synes jeg når alt annet ikke funker Men det beste er vel kansje og koble den til pcen ja.
wracul Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Grundmodul kanskje? alle tinga du ramser opp styres av den ihvertfall.. anbefaler en diagnose for å få feilsøkt videre +1
leif harald Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Er det en modul som heter A11? den går eletriske ruter og så å si alt inn på, den får vi ikke kontakt med via diagnose utstyret. mulig en ledning til den det er brydd i, får ta den ut en dag og måle litt på strømmen....
///stian Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 på min E-39 var det akuratt likt, da var det en sikring som hadde tatt kveld. Sjekk sikringene med multimeter om du ikke har gjort det enda. Er bilen tyngre på rattet også?
leif harald Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Har sjekka alle sikringene i sikringsboksen hvertfall, men multimeter ja. Men kan jo være det ligger noen andre også en plass. Om den er tyngre på rattet vet jeg ikke.
Niklas Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Har vert borti noko lignande i ein e46. Der slutta vindu, cd spelar, blinklys og lys i dasjbord å fungere. Tok straumen på batteriet i 1time eller no så fungerte bilen normalt igjen..
Kennethe34 Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Grundmodulen ligger bak hanskerommet, en svart boks med flere stikk på.. demonter hanskerommet så ser du den, husk å koble fra batteriet før du demonterer stikk osv. Står "GM" på boksen Du kan jo sjekke etter irr i stikk osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå