Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

har pdd. i mitt eie en 89 E34 med m20b25. I dag snubla jeg over en 92 E34 med m50b25 og automatkasse til overkommelig pris (donorbil).

Spørsmål som da ramler inn i hodet mitt er: siden donorbilen har automatkasse, noe jeg ser på som lite interessant trenger jeg ZF kasse fra bil med m50b25, men trenger jeg også bakaksling eller er denne lik på bil med automat og bil med manuell?

Har ett til..

Bremsecaliper h.s. bak henger på såvidt etter ett par nedbremsinger.. den har vært sånn etter jeg bytta hjullager. første jeg gjorde var å kjøpe repset til hydraulikkdel, dette hjalp ikke lenge så nå lurer jeg på om det kan ha noe med dårlig lufting å gjøre at de går tregt etter en liten stund (altså, ikke går tregt konstant) eller om det er (kanskje mer sannsynlig) glidedelen som er bad?

på forhånd takk

Mvh Per

Skrevet

aha, takk! vet du om det er alt jeg trenger, eller om jeg må ha annen diff e.l.? evt om mellomakslinga som sitter der med getrag kassa passer med zf kassa?

Skrevet

Spørsmålet består

M50B25 i e34, passer mellomaksling fra getrag på zf kasse? trenger jeg mer lenger bak i drivverk?

EDIT: lest på realoem.com litt nå, fant delenummer på driveshaft til 92 mod 525i med automatisk girkasse, kopierte delenr og søkte på part nr application search. der fikk jeg opp dette delenummeret til 525i M50 sedan manual også.. det stemmer jo dårlig med det Sweetbmw skrev?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...