oxygaxe Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Joda, det går over:-D Toppen e sveist, nå er det bare demontere resten av blokka slik at begge deler blir planet.
oxygaxe Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Har vært lite oppdateringer siste tiden. Her kommer noen bilder Fått sveist litt i gulvet, må bare få slipt ned. Ellers har jeg fått boret ut sveisepunkter til fronten, denne blir lagd om til skrudd front, som gjør det litt enklere inn/ut med turbomotor. Beklager kvaliteten på noen bilder... HTC mobilbilder. Ellers er det resturering av garasje hjemme, så det går litt sakte på bilfronten.
oxygaxe Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Har fått gjort litt med bilen Begymte å renske opp i litt elektrisk Fått ut bkf samt sikringsboksen Begynner å bli rimelig tom her nå Så var det et virrvarr med frakoblede ledninger og kontakter under dashn, klipp å dra. Bilen blir neppe klar til sommeren, blir bygging av 180kvadrats garasje, så blir liten tid til bil da. Skal prøve å holde tråden litt up2date.
oxygaxe Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Liten oppdatering, men desverre uten mange bilder. Når det gjelder bilen er den totalribbet, Pedersenracing bur ligger klart i bilen for montering. Alt elektrisk er ute (skal legges opp nytt, kun det nødvendige) Taklukekassetten er kappet bort og kanten bil bli faslet samt sveist inn hel plate. Motorplaner er litt endringer på. Nå har jeg handlet inn m50b25 nonvanos. leter etter stroker veiv til denne, har sett litt på 89,6mm slag på koed. Blir litt mer oppdateringer etterhvert. Ellers så går mesteparten av tiden denne sommeren til nytt verkstedlokale Nå er nesten forskalingen ferdig, bare litt mere avtivere rundt. Plast, isopor, armering avløp er under bearbeiding. Gulvplaten blir 21x8meter og møne blir 7,6meter. Skal prøve å få tid til å oppdatere etterhvert, men blir litt ferie, jobb og så ta hammeren fatt i sommer. Støypen blir levert førstkommende fredag. Gleder meg som en unge til jul, blir fart på prosjektene når garasjen blir ferdig.
Pedi Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Garasje er jaggu morro, og en garasje på den size'n som du får der - er jo bare bare en drøm for oss vanlige dødelige, hehe... Please send oss oppdateringer på garasjen underveis, garasjebilder er morro det...
oxygaxe Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 hehe, skal prøve så godt jeg kan. Skal dele bygg med min bror og far, men tror uansett ikke det blir plassmangel Vi gjør alt selv, så dette kan jo ta litt tid, men håper å få alt under tak tidlig i høst. 2søyler er selfølgelig på ønskelisten når bygget er klart.
Lamek Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Blir bra dette Morten.. Vi kjøpte 2søyler 4t fra nordic lift i fjor og den fungerer kjempebra.. Betalte 22000,- ink moms for den..
oxygaxe Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 https://www.koed.no/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= Funderer litt på å kjøpe den veiva som er først i linken. men lurer på om jeg må bestille nye smidde stempler da. har stempler som er til orginal rådelengde og en komp 8,5:1 Orginale råder er jo 135mm, og orginale slaglengden er vel orginalt 75mm. Er jo over 14mm forskjell på slaglengden. Noen som vet hvilke rådelengde jeg må ha da? Alternativ kan jo være m52b28 veiva... noen som har ei pent brukt liggende?
oxygaxe Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Skrevet Juli 15, 2011 Her er støypen kommet i forma Så kom stemplene mine til m50b25 i dag
oxygaxe Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 I dag har jeg fått levert m50 blokk og topp til planing, leverte i samme slengen inn m20 2,7blokka. Må jo ha motor i e21 også
oxygaxe Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Litt mere garasjebilder.... blir større enn jeg trodde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå