Mrbendiksen Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Har hatt en del BMW oppgjennom, og etter noen år uten, og en tom følelse i magen ble det kjøpt inn en E30 igjen av mitt søskenbarn som har hatt denne de siste 2 årene eller noe slikt. Bilen var avskiltet og måtte igjennom EU, og en tur på biltilsynet før skiltene kunne tas ut igjen, feil på biltilsynet var eksos og ratt. Planene var satt fra første blikk på bilen, få av styling å sette på en mer original look, av me lumma frontfanger, å få på ny stenplate med rieger leppe og catkiller, få av de store sideskjørtene og sette på noe mindre, har nå fått tak i touring skjørt av en kompiss, og ikke minst få av bakfangeren å sette på M-tech 2. Utenom dette var det også: -Shadowline (X) -Sota DE lykter (X) -Nye baklykter - FORTSATT PÅ LETING ETTER STARTEC LYKTER!! Send PM om du har å selge. -Stereo (X) : Har satt inn 2 x 10" Rockford subber, Alpine cd-spiller, og skal ha Rockford komp sett både forran og bak, akkurat nå står det Lightning Audio i. -Nye felger (X) : Satt på 16" BBS look felger. -Lakkering (X) Hele bilen er rustsveiset og lakkert opp i original farge. -Farging og repp av seter : Blir gjort vinter 2011. -Xenon (X) : Satt inn i både nær, fjern og grøftlys. -Justerbart senkesett (X) : Satt på FK Highsport. -Ombygging til 325 : Fått tak i bakstilling og framstilling, skal bli pusset opp, satt på powerflex på alt og satt på ventilerte skivebremser med green stuff klosser. Fortsatt på leting etter diff og komplett motor, satser på å få gjort alt i vinter. - Blir satt på GS Preformance støtdemperlager både forran og bak. Og det vill sikkert bli en god del mere etterhvert. Her kommer en del bilder fra jobbinga på bilen! Cabben hentet hjem, den og golfen utenfor leiligheta Slik så den ut da jeg fikk den. Etter en liten shining, og jeg har koblet opp grøftlys igjen Ny girkule og mansjett. Klar for Eu Fet endestuss En kompiss sin E36 cab og min E30 cab, i Kr.sund klar for biltilsynet. På biltilsynet Prøvde på felgene til Øyvind Fortsetter i neste post
Mrbendiksen Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Med felgene til Øyvind på Nye baklykter kommet på Basskasse spessial bygd til bilen og til subbene som skulle inn, lagd av Referance Lyd på Smøla. Kommet inn i bilen BMW treff? ;P Slitne travesjforinger! Nye powerflex kommet inn Øyvind sveiser eksos Noen bilder etter skifting til elektriske DTM speil, har de gammle om noen er int.
Mrbendiksen Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Har hentet ut skiltene på biltilsynet! Sota DE lykter kommet inn. Liten photoshoot fra Øyvind kjørte meg på fest på fjellet ;P Vasket bilen og pollert litt på felgene til Øyvind. Shadowline lister har kommet på Subbene holdt ikke så lenge! Prøve på nytt med Rockford Justerbart KW Highsport senkesett kommet på bak Lumma fronten tok kvelden etter ett møte med en grevling :-/ Hvite Xenon lys kommet inn i nær og fjærnlys Mere kommer
-Erik- Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Lumma fronten tok kvelden etter ett møte med en grevling Det var kanskje like greit
Mrbendiksen Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Satt inn på vinterlagring, framskjermer, å panser ble tatt av å sendt inn til lakkering. De store sideskjørtene tatt av Ny stenplate ferdilakkerg og bare prøves på Ny felgene kommet, Lenso 7,5 x 16 fram, 9 x 16 bak, satser på 10mm spacer fram og 20 eller 25mm bak Da er de neste planene å lakkere selve bilen, og få alle nye deler lakkert, før det blir montering. Gleder meg gitt! Men det vill vise seg når dette lar seg gjøre, er i Sør-Korea på jobb fram til 20`ende oktober, så satser jeg på å få gjort litt neste fri perriode.
Mrbendiksen Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Lumma fronten tok kvelden etter ett møte med en grevling Det var kanskje like greit Hehe! Joa, den skulle jo av bilen, men hadde jo vært greit å kunne solgt den da! Tok vare på grøftlysene om noen er int
Reset Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Såg bra ut dette her ja! blir vell med de planene dine
635csi Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Hey hey, har ikke fått med meg at du har laga deg prosjekttråd Marius Ser ut som du holder Øyvind med jobb en liten stund ennå da. Men det er jo bare bra, så har jo han noe å holde på med også, hehe Tror forresten de Lenzo-hjula kommer til å kle bilen godt, flott alternativ til f.eks. BBS RS hvertfall. Generelt så har jo denne bilen kommet seg betraktelig siden du fikk tak i den vet jeg
Mrbendiksen Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Hehe, ble gjort en dag det var lite å gjøre på nattskift! Må passe på så Øyvind har noe å drive med vettu! Hehe.. Jeg tror også de Lenzo felgene kommer til å bli bra, gleder meg til å få de på! Har alt liggende klart på leilgiheta nå, så blir kasta på dekk når jeg kommer meg hjem igjen. Ser også ut som om Arild får bilen når jeg reiser ned hit neste gang, så blir alt som står igjen lakkert! Bilen har blitt bedre ja, men har putta noen kroner i den også da Gleder meg til å få den ut til sommeren! Blir satt inn DVD Indash spiller med touch skjerm og 7" skjermer bak hver nakkestøtte også nå, så blir det litt musikkvideo på runder neste sommer ;P Ebay er skummelt! hehe.
Mrbendiksen Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Hehe, ble gjort en dag det var lite å gjøre på nattskift! Må passe på så Øyvind har noe å drive med vettu! Hehe.. Jeg tror også de Lenzo felgene kommer til å bli bra, gleder meg til å få de på! Har alt liggende klart på leilgiheta nå, så blir kasta på dekk når jeg kommer meg hjem igjen. Ser også ut som om Arild får bilen når jeg reiser ned hit neste gang, så blir alt som står igjen lakkert! Bilen har blitt bedre ja, men har putta noen kroner i den også da Gleder meg til å få den ut til sommeren! Blir satt inn DVD Indash spiller med touch skjerm og 7" skjermer bak hver nakkestøtte også nå, så blir det litt musikkvideo på runder neste sommer ;P Ebay er skummelt! hehe.
635csi Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Blir herlig å reise bort for så å komme hjem til ferdiglakkert bil da Er jo nesten en "kjendisbil" og dette, vært på lokal-tv og greier Du skal ikke finne tak i klippet og legge det ut her da, hehe Ebay-fellen er lett å gå i ja, mange som har erfart det
Jørgen Lie Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Tenker vi lar være å rippe opp i det klippet her, Eivind Passer seg ikke for allmennheten!! Ellers er jeg sjeleglad for at du traff den grevlingen, Marius Men d har jeg vel gitt uttrykk for før Ser ut som det meste går i riktig retning nå, og jeg tør å ta på meg litt cred`s for de Lenso-felgene dere kjøpte Bra du lager bil av den igjen !
thomascr Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 må følge med her Godt du får av den der "stylingen"
635csi Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 Tenker vi lar være å rippe opp i det klippet her, Eivind Passer seg ikke for allmennheten!! Hehe
Mrbendiksen Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2010 Hehe! Ja det er ikke feil å komme hjem til hellakkert bil! Men før jeg sender den inn til lakk tror jeg att jeg skal sveise igjen antenna! Liker ikke att den stikker opp der i chrom Får se om det lar seg gjøre å lure med Arnstein en time Går bare å venter på lønn som kommer på fredag og nå! Da blir det nokk en ny pakke fra Koed i posten når jeg kommer meg hjem! Går unna pengene når man bygger om bil slik altså! Vet du noe Eivind! Det klippet har jeg faktisk ikke sett jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå