Mrbendiksen Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Har forresten touring sideskjørt liggende ferdig lakkert, så disse skal nokk snart på, skal også settes på FK Highsport justerbart senkesett fram, slik som er satt på bak, så jeg får justert den akkurat som jeg vill.. Mange planer, blir nokk aldri helt ferdig
Mrbendiksen Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Her er forresten ett bilde av bilparken slik som den er nå, golfen er ikke med, fordi den forhåpentligvis snart er solgt Passaten er en 09´ 2.0TDI R-line utgave, har bestillt catkiller, badlook, og senkeskåler, så den snart skal få ett sintere look!
Mrbendiksen Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Å fy! Skal si det har blitt forbedringer her ja! Hehe, ja det har skjedd ting nå! Har kostet penger, men angrer ikke ett sekund! Fortsatt litt igjen da selvfølgelig
-Erik- Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Joda, blir gjerne sånn! Den så jo ikke ut når du begynte, Nå er den jo pen
Jørgen Lie Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Du har hatt veiledning og spark i riktig retning, Bendiksen Ble bra
Mrbendiksen Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Ja det blir bra dette Jørgen! Spørs om den må en tur på GS pga lysene da, funket plutselig helt perfekt i en hel dag, men i kveld ble de akkurat som før :/ Skjønner ikke..
Jørgen Lie Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 Fatter ikke hva som går av de lysene dine.. Må være noe ledningstull en plass.. Er ikke noen på prærien som har peil på å måle litt da? Om det er jordfeil, brudd etc noen plass.. Fort dyrt å sette den på GS om de skal feilsøke ette noe... Går fort timer..
635csi Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 Fatter ikke hva som går av de lysene dine.. Må være noe ledningstull en plass.. Er ikke noen på prærien som har peil på å måle litt da? Om det er jordfeil, brudd etc noen plass.. Fort dyrt å sette den på GS om de skal feilsøke ette noe... Går fort timer.. "Verksmesteren" på Prærien gikk tilfeldigvis forbi bilen, tittet ned i motorrommet, og fant en mulig feilkilde. JORDING!!!
Mrbendiksen Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 Ja takk gud for att feilen ble funnet!! Etter mange timer jobbing i dag funker ivertfall alle xenonlys som de skal!
Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 Fatter ikke hva som går av de lysene dine.. Må være noe ledningstull en plass.. Er ikke noen på prærien som har peil på å måle litt da? Om det er jordfeil, brudd etc noen plass.. Fort dyrt å sette den på GS om de skal feilsøke ette noe... Går fort timer.. "Verksmesteren" på Prærien gikk tilfeldigvis forbi bilen, tittet ned i motorrommet, og fant en mulig feilkilde. JORDING!!! Haha, d var jo det jeg sa aller først den helga jeg var inne i Halsa!!! Bra d ble fikset da
Mrbendiksen Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Hva slaks leppe er det du har under stenplaten? Rieger Infinity, har de både på GS og på Koed
diohrvik Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 Ikke fått med at du hadde tråd her Marius. Ble som jeg har sagt tidliger, mye bedre nå. Håper på å få se den i byen, før snøen kommer ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå