Gå til innhold

E30 320i CAB 90` oppussing Med OZ Futura side 5!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forresten touring sideskjørt liggende ferdig lakkert, så disse skal nokk snart på, skal også settes på FK Highsport justerbart senkesett fram, slik som er satt på bak, så jeg får justert den akkurat som jeg vill..

Mange planer, blir nokk aldri helt ferdig ;)

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her er forresten ett bilde av bilparken slik som den er nå, golfen er ikke med, fordi den forhåpentligvis snart er solgt ;)

Passaten er en 09´ 2.0TDI R-line utgave, har bestillt catkiller, badlook, og senkeskåler, så den snart skal få ett sintere look!

uo1ez9ajqzguaz5pmwvw.jpg

Skrevet
Å fy! Skal si det har blitt forbedringer her ja!

Hehe, ja det har skjedd ting nå!

Har kostet penger, men angrer ikke ett sekund! Fortsatt litt igjen da selvfølgelig :)

Skrevet

Ja det blir bra dette Jørgen! :)

Spørs om den må en tur på GS pga lysene da, funket plutselig helt perfekt i en hel dag, men i kveld ble de akkurat som før :/ Skjønner ikke..

Skrevet

Fatter ikke hva som går av de lysene dine.. Må være noe ledningstull en plass.. Er ikke noen på prærien som har peil på å måle litt da? Om det er jordfeil, brudd etc noen plass.. Fort dyrt å sette den på GS om de skal feilsøke ette noe... Går fort timer..

Skrevet
Fatter ikke hva som går av de lysene dine.. Må være noe ledningstull en plass.. Er ikke noen på prærien som har peil på å måle litt da? Om det er jordfeil, brudd etc noen plass.. Fort dyrt å sette den på GS om de skal feilsøke ette noe... Går fort timer..

"Verksmesteren" på Prærien gikk tilfeldigvis forbi bilen, tittet ned i motorrommet, og fant en mulig feilkilde. JORDING!!! #-o

Skrevet

"Verksmesteren" på Prærien gikk tilfeldigvis forbi bilen, tittet ned i motorrommet, og fant en mulig feilkilde. JORDING!!! #-o

Haha, d var jo det jeg sa aller først den helga jeg var inne i Halsa!!! 8) Bra d ble fikset da ;)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...