Endre87 Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 vart ikke væst ta nei sei frå om du e intrisert i M-Tech 2 vinge, vet tå en så he legganj
Mrbendiksen Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Nå ble det plutselig handlet inn komplett understell fra 325i, så da blir det nokk puslet med det i vinter å bytte etterhvert Må vel prøve å få den godkjent som 325, blir litt for treigt med 2 liter altså Om noen vet om en bra komplett 2.5l må dere skrike ut!
Mrbendiksen Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Da har jeg fått tak i framstilling og bakstilling fra 325! Fortsatt på leting etter : Startec lykter Diff Komplett M20B25 Skrik ut om dere vet av! Bilen blir satt på vinterlagring etterhvert, og satser på å ha den ferdig ombygd til neste vår!
Mrbendiksen Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Planene utvikler seg og det blir bare dyrere og dyrere Vurderer nå å handle OZ Futura felger, 9x17 fram og 10x17 bak, synes bilen kunne hatt godt av en tomme større hjul... Vel vel, det er vel bare bra å koste på gull?
Mrbendiksen Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Da har det blitt nye felger på cabben gitt! Handlet FTE`s OZ Futura felger, 8,5 x 17 og 10 x 17. Sammen med total ombygging til 325 i vinter tror jeg dette blir bra til våren! Bilder : Her på bilen til FTE :
Mrbendiksen Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Takk for det Eivind! Ja det er jo sakte men sikkert progress FTE, men siden jeg er masse borte på jobb og nye planer hele tiden tar det jo litt tid! hehe.. Men satser på å være ganske ferdig til våren, skal også ut med interiøret i vinter, få sydd sammen noen små plasser og farge det opp igjen. Har tro på att det blir bra til slutt!
Stian Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Gammle bilen min har blitt flott igjen ser eg. Stod lilla startech lykter på den når eg solgte den. Det er heller ikkje første gang den får OZ futura sko.. Godt jobba med oppshining av bilen igjen.
Mrbendiksen Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 Du som har hatt denne en gang i tiden altså? hehe.. Ja jeg vet, men hun som hadde bilen før meg, byttet bort startech lyktene i ORGINALE lykter for å komme igjennom EU... Helt latterlig.. Gleder meg til å få på OZ ja, og ikke minst justere den godt nedtil hehe.. Har forresten nå fått tak i komplett nytt powerflex, nye ventilerte skiver og klosser og en helt del mere nye deler til 325 understellet Skal demontere det, sandblåse det og fikse det opp når jeg kommer hjem fra Tanzania nå!
635csi Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Ja jeg vet, men hun som hadde bilen før meg, byttet bort startech lyktene i ORGINALE lykter for å komme igjennom EU... Helt latterlig.. ! Står vel på en meget orange 327i disse Startechlyktene nå dersom jeg ikke tar helt feil Dukker jo opp ett og annet settet til salgs her på forumet da, så det er bare å følge med
Stian Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Du som har hatt denne en gang i tiden altså? hehe.. Ja jeg vet, men hun som hadde bilen før meg, byttet bort startech lyktene i ORGINALE lykter for å komme igjennom EU... Helt latterlig.. Gleder meg til å få på OZ ja, og ikke minst justere den godt nedtil hehe.. Har forresten nå fått tak i komplett nytt powerflex, nye ventilerte skiver og klosser og en helt del mere nye deler til 325 understellet Skal demontere det, sandblåse det og fikse det opp når jeg kommer hjem fra Tanzania nå! Jupp. Hadde den fra 2001 til 2005/6 meinar eg. Var på gatebil med den i 2002. Da stod den på Brock B1 felger. Fekk plassert den til utstilling på hovudplassen. Etter det året så kom alle E-30`ane med Brock B1 felger. Startech: viewtopic.php?f=14&t=200759
Mrbendiksen Skrevet August 31, 2011 Forfatter Skrevet August 31, 2011 Ja det kan vel stemme veldig bra det Eivind! Hehe.. Det dukker opp lykter hele tiden, så når bilen skal ut til våren står det nokk startech lykter på den er plana Må konsentrere meg om alt det andre nå i første omgang. Du som startet Brock trenden altså Stian, var ivertfall det som var på nesten alle E30 en stund hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå