Gå til innhold

E30 320i CAB 90` oppussing Med OZ Futura side 5!

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet

Nå ble det plutselig handlet inn komplett understell fra 325i, så da blir det nokk puslet med det i vinter å bytte etterhvert ;)

Må vel prøve å få den godkjent som 325, blir litt for treigt med 2 liter altså :P

Om noen vet om en bra komplett 2.5l må dere skrike ut! ;)

Skrevet

Da har jeg fått tak i framstilling og bakstilling fra 325!

Fortsatt på leting etter :

Startec lykter

Diff

Komplett M20B25

Skrik ut om dere vet av! :)

Bilen blir satt på vinterlagring etterhvert, og satser på å ha den ferdig ombygd til neste vår! :)

Skrevet

Planene utvikler seg og det blir bare dyrere og dyrere :shock:

Vurderer nå å handle OZ Futura felger, 9x17 fram og 10x17 bak, synes bilen kunne hatt godt av en tomme større hjul... Vel vel, det er vel bare bra å koste på gull? :D

Skrevet

Da har det blitt nye felger på cabben gitt!

Handlet FTE`s OZ Futura felger, 8,5 x 17 og 10 x 17.

Sammen med total ombygging til 325 i vinter tror jeg dette blir bra til våren!

Bilder :

xblt6rwaw31u7mbqg0bb.jpg

0am1lvwlwmktq3lffe2o.jpg

i19nbeeow3bn5t8hfl82.jpg

Her på bilen til FTE :

javwqppw3noq7ezoek75.jpg

4sdd312z69t1v9g0l2rk.jpg

Skrevet

Takk for det Eivind! :)

Ja det er jo sakte men sikkert progress FTE, men siden jeg er masse borte på jobb og nye planer hele tiden tar det jo litt tid! :) hehe..

Men satser på å være ganske ferdig til våren, skal også ut med interiøret i vinter, få sydd sammen noen små plasser og farge det opp igjen.

Har tro på att det blir bra til slutt! ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Gammle bilen min har blitt flott igjen ser eg. :-) Stod lilla startech lykter på den når eg solgte den. Det er heller ikkje første gang den får OZ futura sko.. ;-)

Godt jobba med oppshining av bilen igjen. :-)

Skrevet

Du som har hatt denne en gang i tiden altså? :) hehe..

Ja jeg vet, men hun som hadde bilen før meg, byttet bort startech lyktene i ORGINALE lykter for å komme igjennom EU... Helt latterlig..

Gleder meg til å få på OZ ja, og ikke minst justere den godt nedtil ;) hehe..

Har forresten nå fått tak i komplett nytt powerflex, nye ventilerte skiver og klosser og en helt del mere nye deler til 325 understellet :)

Skal demontere det, sandblåse det og fikse det opp når jeg kommer hjem fra Tanzania nå!

Skrevet
Ja jeg vet, men hun som hadde bilen før meg, byttet bort startech lyktene i ORGINALE lykter for å komme igjennom EU... Helt latterlig..

!

Står vel på en meget orange 327i disse Startechlyktene nå dersom jeg ikke tar helt feil :wink:

Dukker jo opp ett og annet settet til salgs her på forumet da, så det er bare å følge med :)

Skrevet
Du som har hatt denne en gang i tiden altså? :) hehe..

Gleder meg til å få på OZ ja, og ikke minst justere den godt nedtil ;) hehe..

Har forresten nå fått tak i komplett nytt powerflex, nye ventilerte skiver og klosser og en helt del mere nye deler til 325 understellet :)

Skal demontere det, sandblåse det og fikse det opp når jeg kommer hjem fra Tanzania nå!

Jupp. Hadde den fra 2001 til 2005/6 meinar eg. :-) Var på gatebil med den i 2002. Da stod den på Brock B1 felger. Fekk plassert den til utstilling på hovudplassen. Etter det året så kom alle E-30`ane med Brock B1 felger. :lol:

Startech: viewtopic.php?f=14&t=200759

Skrevet

Ja det kan vel stemme veldig bra det Eivind! Hehe..

Det dukker opp lykter hele tiden, så når bilen skal ut til våren står det nokk startech lykter på den er plana ;)

Må konsentrere meg om alt det andre nå i første omgang.

Du som startet Brock trenden altså Stian, var ivertfall det som var på nesten alle E30 en stund :) hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...