Pitstop Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Har hatt denne en liten stund nå, men ikke lagt ut noe særlig av den enda Det som er gjort med bilen er: Fabrikksny girkasse Ny turbo Nye dyser Nye drivaksler Nye bremser komplett rundt om Sebring Eksos Senkesett fra Eibach Org. Bredde pakke for 20" GS Force felger i 9,5 og 10,5 x 22 Org. sotede faceliftlamper bak Facliftlook lamper foran Lamin-x Tint film på hovedlyktene sotede sideblinklys Ettermontert Xenon i langlys ++++++++ Har ingen skikkelige bilder av bilen enda desverre da det ikke har vært prioritert, men skal få tatt noen skikkelige bilder snart Legger ut noen mobilbilder av bilen og av legging av lamin-x på hovedlyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Fantastisk x5! Gromme felger... Skamrå, enkelt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Takk takk Har fått en go del posetive komentarer på bilen etter at jeg la på Lamin-x filmen på hovedlyktene, å begynner å bli fornøyd med den selv å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Så bilen din i elnesvågen her en dag, X5 tå arrgaste sort'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ja det er en fin konebil Spørs om den kanskje må offres snart pga oppussing av hus....det er dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Trodde E60'n var konebilen?? Hehe, ja det er ikke akkurat billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Er nok fruen som stikker av med X5`n, så jeg må kjøre E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 rå mafiaslede av en cruiser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Få sota sidevindua foran og nå, så blir det enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 trur faktisk i aldri har sett at du har kjørt na her Sondre.. kun kjærringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Hehe...Ho har holdt godt fast i nøkklan ja, men når e kjøpte den så va det vel mest for at ho skulle bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Er nok fruen som stikker av med X5`n, så jeg må kjøre E60 Er vell ikke noe og sippe for det? E60`n din\deres er jo råelkker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Sant nok d, men er hakke grommere X5`n uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 X5 skal ha 22" ja, lekkert Jeg ser du har iS skjermbreddere også. Kult. Eneste jeg ikke likte er at den er senket. Man senker ikke en X5 mener nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 Hehe...alt må senkes Syntes bilen ble mye finere når den kom litt ned...ser mye breiere ut men er jo fortsatt høy da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå