Stoppie_Master Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Bra det ja... Bare å få det xenon kittet til sprederne, så få smekka de i så er du xenon kongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 kjøpte meg diode parklys på biltema, grei match imot xenonlys det bra med xenon, ser litt bedre også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 jeg har 6000K i nærlys og grøftlys. 8000K i fjernlys. 35W alle sammen. bestilt alt fra vvme.com. har ikke noe ekstra ledninger eller no sånn som skal fikse feilmeldinger. men har aldrig fått feilmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Vurderer også mørke frontblinkers.. Samme type som jeg har (altså ikke klarglass) men bare med "sotet" glass... SLIKE: http://bsbildeler.no/?pno=144843 Men blir kanskje for mye mørkt ? =S Hadde jeg hadde shadowline kunne jeg jo dratt den helt ut... jeg har mørke blinklys fremme og på siden. syns de mørke går mye mer i et med lykta. før etter begge kjøpte også mørke blinklys fra GS til facelift fronten min. syns de mørke passer best på facelift også. mørke jeg kjøpte. lyse orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Får se om jeg ikke må bestille meg noe mørke blinkere ja =) Har nå ordnet meg xenon i alle lys =) 6000K Nærlys 8000K fjærnlys 8000K Grøftelys Har endelig fikset den forferdelige klunkelyden jeg hadde fra demperne også.. Problemet var noe ganske vesentlig jeg hadde glemt! Litt flaut og si, men jeg glemte faktisk og sette over lagrene på toppen av demperen XD Fiksa nå, og bilen er "klunkefri" =) Var også en tur til sverige med den, gikk akkurat såvidt inn på ferja, og da kjørte jeg rett inn på midterste dekk.. Måtte jo seff forklare "parkerings duden" at han skulle sett meg i spesial-kø, for meg en lang og lav bil så vill jeg sette meg fast og sperre for alle andre her.. Og han nikket og smilte og slapp meg inn så jeg kom rett inn =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Tok turen til sverige, sklei akkurat såvidt på ferja med denne senken... Så da tror jeg nesten det blir umulig til sommern når den er senka 3-4cm til forran ;S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 du har skjønt stilen du, lågt skal det vera;) gleder meg til å sjå flere bilder av den i sommermodus, blir som med alle andre biler tamt med vinterhjul, hehe. Stå på med godbilen, følger med veitu. Får ta ei cruising utpå sommeren om ting klaffer... få med fredrik au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 du har skjønt stilen du, lågt skal det vera;)gleder meg til å sjå flere bilder av den i sommermodus, blir som med alle andre biler tamt med vinterhjul, hehe. Stå på med godbilen, følger med veitu. Får ta ei cruising utpå sommeren om ting klaffer... få med fredrik au Han som hadde 730D ? Syntes jeg leste at den var solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 du har skjønt stilen du, lågt skal det vera;)gleder meg til å sjå flere bilder av den i sommermodus, blir som med alle andre biler tamt med vinterhjul, hehe. Stå på med godbilen, følger med veitu. Får ta ei cruising utpå sommeren om ting klaffer... få med fredrik au Han som hadde 730D ? Syntes jeg leste at den var solgt ? hæ? har han solgt den? sikker på det? han hadde den jo på vinterlagring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 sto til salgs i lengre tid, så annonsa etter han satt den på vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 ja, fikk det bekreftet.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 SAVN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 SAVN hah, nå kan du angre ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Bare å få kommet seg ut, Anders. Nitrox, du får ta'n med ned til Skien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 skjer det noe her om dagen da? må redigere første posten din litt også tror jeg, ser at planer og utstyrliste står 2 ganger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå