Gå til innhold

Nitrox` E38 facelift,UPDATE s.17 SELGES 90.000,-

nitrox111
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig rart at den sitter såpass i hylsa der. Der jeg har byttet har de løsnet med et par lette slag med gummihammer.

Har banka og slått på den i 2 timer sikkert, rikker seg nesten ikke ;S

Får skaffe varmepistol og prøve igjen imorgen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dårlig med bilder under montering gitt ;P

Kult med E38! :) valgte selv og la facelift gå før sort fargen ;P

Er ikke lett og finne den perfekte bil :)

Er det noe jeg føler bilen min mangler er det sort farge utvendig og diesel motor :) men man kan ikke få i pose og sekk uten at prisen er deretter ;D

Fornøyd med den slik som nå også :)

Bare og få montert ferdig coiloversene ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, den perfekte bil får man eventuelt la komme seinere, eventuelt så blir det jo og bygge om da :P har i hvertfall en hel bil nå som kan pusses og poleres på, noe fiks blir det jo selvsagt, men ikke noe karrosseriarbeide i hvertfall. var litt trist og se godbilen dra av gårde i dag, men regner med at det går fort over når e38 kommer på gården :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, den perfekte bil får man eventuelt la komme seinere, eventuelt så blir det jo og bygge om da :P har i hvertfall en hel bil nå som kan pusses og poleres på, noe fiks blir det jo selvsagt, men ikke noe karrosseriarbeide i hvertfall. var litt trist og se godbilen dra av gårde i dag, men regner med at det går fort over når e38 kommer på gården :P

Ja, får håpe på det ; )

Oppdatering: Fått senket ferdig bimmern nå ikveld, dette tok jammen sin tid ;P

Fjærbeina bak kunne man tro var meningen at ALDRI skulle av, fikk di heldigvis av tilslutt etter noen timer med banking, tok tid selv om vi brukte propan-brenner, (litt skummelt var det og brenne rett ved sia bensin tanken og slangen i tilleg...

men men, nå er den satt sammen igjen, og senkesettet er skrudd i bunn hele veien, og stillt på det stiveste:)

Ble faktisk ikke så lavt bak som jeg hadde troddd, men er likegreit det, siden en 10" felg sikkert har litt problemer med og forsvinne inn i hjulbuen ;P

God natt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil. jeg lot fargen utvendig og innvendig på bilen min komme før facelift og motor jeg da. eneste jeg så etter var svart bil med svart skinn uten diesel, og som ikke hadde vært rundt jorda 4 ganger.

veldig fornøyd med E38 selv etter å ha hatt den i 3,5 år. også skal den jo bygges om til facelift likevel :P har alle delene liggende.

din så meget fin ut. fargen din var ikke så ille den da. kunne ha vært verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...