BmwKlovn Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 ÆSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 ÆSJ! Spørs hva du "æsj`er" til da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Hmm, regner med jeg har facelift grill, siden bilen er facelift ? (hva er forskjellen?)Ja, blanke ramme kunne kansje vært en idè, også lakke rillene med klarlakk, så di blir litt blankere muligens,, her er facelift. rillene kommer litt ut og den blanke kanten er smalere enn pra facelift her er pre facelift. blanke ramma er bre. og rillene er helt rette. her er begge dela. facelift til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Litt vanskelig å se på bilde, men driver selv og vurderer faclift nyre, da det ser mye bedre ut når rillene buer utover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 Huff, nå snør det som bare det : / Bilen står på orginale sommerdekk, og har ikke fått knipsa no bilder med 20" ;S Får virkelig håpe den forsvinner fort fort fort =D Skal vell ned og hente den ved verkstedet jeg har skrudd etterpå, og prøve og snegle meg hjemover på snøen =P Kan ta ett bilde elr 2 så dere ser hvordan den ser ut med senk forran og bak i hvertfall, dog med org. hjula.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 bilder er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 bilder er bra! Idag ble det ikke bilder ; ) Jobbet til 18.00, og bilen var full av snø når jeg kom hjem.. Så skulle kjøre bilen hjem fra verkstedet jeg skrudde på den, 30min unna på tørre veier... Dette kan man si tok sin tid siden jeg har på sommerdekk enda, SYKT GLATT!! Tok meg vell nærmere 1time og 30min før jeg var hjemme XD Bilene lå som strødd i grøftene og det var politi og viking biler over allt ;P Men nå er den endelig trygt hjemme i gården ; ) Bilder kommer så fort jeg får tid =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 føles litt utenklig at det skal være så mye snø rundt om allerede, er ikke kommet et fnugg her nede. får håpe det er satt på vinterdekk på kjerra mi når jeg henter den i mårra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 nok et dårlig bilde, full av snø og veislaps... tok det før jeg dro på jobb idag tidlig bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Flak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Flak? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Flak. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Flak. +1 Og hva er betydningen av "flak" ? Der datt nemlig jeg ut ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 PROBLEM: Etter at jeg monterte senkesettet bak har bremsene bak sluttet og virke/virker lite... Må jeg lufte disse ? er det det som er problemet? Når jeg monterte forran har jeg fått opp feilmeldinger på "Check Brake Fluid" og Check Brake Linings".. Har fyllt på bremseveske og "Check Brake Fluid" er forsvunnet, men har fortsatt "Check Brake Linings" igjen, + at bremsene bak virker VELDIG dårlig, står og slurer hvis jeg har inne bremsen og den står i D eller R.. ?? og til sist noen bilder (fortsatt uten 20", men litt klarere) Håper noen svarer på problemet over også =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Flott, ja det der kan man kalle for flak (les stor, lang og brei bil som er lav som gir et fett inntrykk). Kjenner ikke til den feilmeldingen, har du googla feilmeldingen? Hvor stor er de felgene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå