Mikael-B Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Hmm, har du fått klem på en av slangene bak? Eventuelt om du har fått et lite rift i de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Felgene er 16" Vet ikke om jeg har no klem på de, men om de hadde lekt bremseveske så hadde jeg vell fått feilmelding på bremseveska? Så kan det være at de må luftes bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Går det ann å kjøre med den senken der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Spørs hva som ligger i "går ann" Subber fort på grusveier på den bunnplata.. På fartshumpler må jeg innrømme at jeg bruker HELE veien for og krysse dem ;P Så det er VELDIG ukurant og kjøre med Men KULT, det er det jammen meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Oppdatering: "check vrake fluid" lampa begynte og lyse istad, så da er det nok en lekkasje noe sted ;S Håper ikke jeg har klart og smelte hull i den da jeg varma demperen for og få den av ;/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Okei den så syykt lav ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Vill påstå at den er det også ;D Får noen lange blikk på gata, enda jeg kjører med org. 16" hjul ;P Også hvis jeg ligger midt i veien der mange biler har kjørt subber det faktisk av og til på plastikkplata under bilen ;D Er vell 2,5 - 3cm fra bakken og opp til kanalen forran.. Er VELDIG tungvidt og kjøre med ;P Er senket max forran, og 0,5cm fra bunn bak og stillt på det stiveste som er mulig forran og bak Har vell ca 1-2mm fra buen og ned til hjulet på full sving.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 haha det skjønner jeg! men skal vel ikke kjøre med den så lav i vinter vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 haha det skjønner jeg! men skal vel ikke kjøre med den så lav i vinter vell? Nei, skal heise den ca 3cm forran og 2-3cm bak tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Blir bra høyde da, selv på vinterføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Felgene er 16" Vet ikke om jeg har no klem på de, men om de hadde lekt bremseveske så hadde jeg vell fått feilmelding på bremseveska? Så kan det være at de må luftes bare? Ok, er det de som heter 123, ser akkurat lik som mine, bare at mine er 18"... Sykt lav Får du på front leppe, sideskjørt og hekkskjørt, så blir det jo bare helt "fjærnt" fra bakken Hvis det er orginal dekkdimmensjon nu, så blir den jo enda lavere med de 20", da du hadde mindre rulleomkrets på de, hvor skal dette ende??? Hjulene blir hengende over bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Felgene er 16" Vet ikke om jeg har no klem på de, men om de hadde lekt bremseveske så hadde jeg vell fått feilmelding på bremseveska? Så kan det være at de må luftes bare? Ok, er det de som heter 123, ser akkurat lik som mine, bare at mine er 18"... Sykt lav Får du på front leppe, sideskjørt og hekkskjørt, så blir det jo bare helt "fjærnt" fra bakken Hvis det er orginal dekkdimmensjon nu, så blir den jo enda lavere med de 20", da du hadde mindre rulleomkrets på de, hvor skal dette ende??? Hjulene blir hengende over bakken Heter felgene 123 ? Ja tror rulleomkretsen skulle bli bittelitt mindre med den dekk dimmen ;P Men felgene er jo bredere, så vi får se om den må heises eller ikke ^^, Skal vrenge over vinterdekka til di orginale sommerfelgene =) Ender med at jeg må under bilen og heise/fjerne allt som er unødvendig lavt XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Ta slegga fatt og banke ting litt opp hehe Ja trur de heter 123, altså en-to-tre og ikke hundreogtreogtjue (les merce, blæ ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 breake lignings er bremseklosser om du ikke har funnet det ut ennå. hatt samme feilmelding før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Ahh, så jo deg ute for ikke mange dagene siden i Skien På Wattenberg! Fin og lav den tralla der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå