Gå til innhold

Nitrox` E38 facelift,UPDATE s.17 SELGES 90.000,-

nitrox111
 Share

Anbefalte innlegg

er det lasteventil bak på dissa? hvis det så vil den jo nå tro den er overlessa med last og du kan miste bremse effekt av den grunn?

ble veldig nice i den høyden der da! fikk henta bilen min i går også, utrolig digg bil og kjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

breake lignings er bremseklosser om du ikke har funnet det ut ennå. hatt samme feilmelding før.

Rart at det skulle komme feilmelding på bremseklossene av og senke bilen ;S

Denne feilmeldingen dukket nemlig opp med en gang jeg startet bilen etter demperskiftet forran..

Kan det ha skjedd noe med den derre føleren?

er det lasteventil bak på dissa? hvis det så vil den jo nå tro den er overlessa med last og du kan miste bremse effekt av den grunn?

ble veldig nice i den høyden der da! fikk henta bilen min i går også, utrolig digg bil og kjøre!

Om det er lasteventil aner ikke jeg ;S Men nå er jo "Check Brake Fluid" lampa kommet tilbake, så regner med at det muligens lekker, og at det er derfor bakbremsene ikke fungerer?

Skal prøve og få sjekket det idag..

Ahh, så jo deg ute for ikke mange dagene siden i Skien :) På Wattenberg! Fin og lav den tralla der :D

Du som kjører sort E92 regner jeg med da ? ja, trilla gjennom wattenberg den dagen jeg hadde fått senka den fremme bare, da var det vell bare deg og 1 bil til ute, så var like greit og ta turen hjem ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har last-ventil så vil man få høyere bremseeffekt bak når bilen er nede. og det kan resultere i svært spennende situasjoner på vinterføre! :lol: jeg har opplevd det, hadde en hard nedbremsing med en skamsenka golf en gang, og det var som å dra på brekket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har last-ventil så vil man få høyere bremseeffekt bak når bilen er nede. og det kan resultere i svært spennende situasjoner på vinterføre! :lol: jeg har opplevd det, hadde en hard nedbremsing med en skamsenka golf en gang, og det var som å dra på brekket!

jaja, jeg huska at det var noe med sånn ventil i hvertfall, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan kanskje ha skjedd noe med en sensor eller en kontakt ja. om du kober bilen til pc og sletter feilmeldingen så kan det gå bort og være ok. kommer meldingen tilbake ville jeg sjekket klosser, kontakter og sensorne. meldingen skal komme hver gang du starter opp bilen om det er slitte bremser også. kom hver gang jeg starta. sa pling og stod tekst i dashen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna just nuh ;P skal uploade bildene så fort jeg orker og stå opp og sette meg ved pc'n...

Pass på!!! Jeg synes det ble PORRIGT;D

blir det av bildene a? :P

Hadde du på vekkerklokka for og se bilder idag elr Sp|ff ? ;D 07;47 ;P

ps: Uploader nuh ;P men tar litt tid, pga. crappy internettlinje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy feite å tøft det ble! :)

Blei ikke så ille høyt det nei XD

For og si det sånn, tror jeg må justere den litt opp for og komme ut av "bilparken" her ;P

er blitt endel biler her nå, det er jo 2stk biler til utenom bildet og =P

Flaks man bor på landet og har go plass ;P

Har jo totalt 6 biler i gårdsplassen =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...