Snake____1 Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Hei, da kommer vinteren snikende innover rogaland også kjenner jeg, da er det på tide med å parkere cabrioleten. Med det sagt så selges motoren med ALT! Radiator, fester, eksos, LMM, EWS (Chip + boks), girkasse (320) Clutch osv osv+++ Motoren ble totaloverhalt for ett par tusen kilometer siden, 2 grønne striper er forsvunnet på servicetelleren siden overhaling. Da ble bla. byttet: Glyco veiv og rådelager, meyle vannpumpe, continental viftereim, victor reinz pakniknger, BMW orginal stempelfjærer og mye annet +++ Hjernen er chippet hos smeidmann og med montert M50 325 innsug for mere effekt. Skal være noe àla det "Eirik Viste" selger her på forumet. Eksosen er 2.5" fra grenrør å helt bak, det er desverre ikke katalysator på dette. sitter på 2stk lyddempere. (Ikke noe jalla biltemagreier) Kan prøves i bil 328 cab, før evnt. demontering begynner. (Kun seriøse henvendelser) BUD Mottas! Men ingen skambud takk. Prisant. 15.000,- Fint vinterprosjekt til de som vil piffe opp sin 320 eller lignende Ta kontakt ved eventuelle spørsmål. Kan nåes på PM eller tlf: 97644554 Bilder Thelax stæk avgårrde md denne herrande jah... =)
Torminator Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Kommer denne fra en norsk bil? Slik at det er mulig å få godkjent ombygging?
Snake____1 Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Motoren var opprinnelig en 528, tror det var fra en svensk bil. Kommer fra "NSR" her på forumet. Har chassienr viss dette hjelper Kan forresten byttes mot en M70 motor
Dirty Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Godpris på en skuddsikker motor, eneste neste ny eier burde gjøre er vel å sette på m3 svinghjul med kløtsj
Snake____1 Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Å muligens en M3 spjeldrekke, da har man nesten en M3 motor da
Torminator Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Motoren var opprinnelig en 528, tror det var fra en svensk bil. Kommer fra "NSR" her på forumet. Har chassienr viss dette hjelper Kan forresten byttes mot en M70 motor Ok. Betalt moms på denne da?
Snake____1 Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Ok. Betalt moms på denne da? Det er gjort på hele bilen, som sagt så er det "NSR her på forumet så har tatt inn bilen, så kjøpte jeg motoren av han for en liten stund siden Forresten; Chassienr på 5-serien er: WBADD61060BR02564
NSR Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Denne er momset ja Blir det M3 motor i caben nå eller?
BMWBenny Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Når blir denne plukket ut? sender du med tollpost eller lignende?
Snake____1 Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Når blir denne plukket ut? sender du med tollpost eller lignende?Blir plukket ut ved første brukbare bud evnt. første saltkorn på asfalten Kan evnt. sendest på kjøpers bekostning
Gjest atlis Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Om det blir M3 motor. Så kan du kjøpe billig 3liter med kasse og motor elnett osv. alt du trenger av meg papirer og alt er selvfølgelig på stell . Pm for mer info
Mikael-B Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Mulighet for å få med delene som kom fra 5-serien? Hvis du har det enda. Dvs. girkasse, motorfester osv.
Snake____1 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Hva er grunnen til at du skal selge?Skal begynne med et langtidsprosjekt på bilen, tenker da en litt større motor Om det blir M3 motor. Så kan du kjøpe billig 3liter med kasse og motor elnett osv. alt du trenger av meg papirer og alt er selvfølgelig på stell . Pm for mer infoHehe, tenker da i retningen med det dobbelte av sylindre av M3 motor'n Mulighet for å få med delene som kom fra 5-serien? Hvis du har det enda. Dvs. girkasse, motorfester osv.Fikk bare styrenhet, komplett blokk med topp, og innsug av han. Så jeg har desverre ikke noe til 5-serien Men viss du har MS41.0 styreenhet så er det bare å bytte eksos, hjerne, komplett blokk og muligens eksos, så har du nesten en 528 Men siden du har '98 520 så tror jeg du har MS42.0 styreenhet, da er det noe mer omfattende
Mikael-B Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Hvilken modell er denne motoren her da? Skal ikke trenge å bytte hjerne, siden det er like verdier i hjerne på E39 520i og E39 528i fram til 9/1998.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå