Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, da kommer vinteren snikende innover rogaland også kjenner jeg, da er det på tide med å parkere cabrioleten.

Med det sagt så selges motoren med ALT! Radiator, fester, eksos, LMM, EWS (Chip + boks), girkasse (320) Clutch osv osv+++

Motoren ble totaloverhalt for ett par tusen kilometer siden, 2 grønne striper er forsvunnet på servicetelleren siden overhaling.

Da ble bla. byttet: Glyco veiv og rådelager, meyle vannpumpe, continental viftereim, victor reinz pakniknger, BMW orginal stempelfjærer og mye annet +++

Hjernen er chippet hos smeidmann og med montert M50 325 innsug for mere effekt. Skal være noe àla det "Eirik Viste" selger her på forumet. Eksosen er 2.5" fra grenrør å helt bak, det er desverre ikke katalysator på dette. sitter på 2stk lyddempere. (Ikke noe jalla biltemagreier)

Kan prøves i bil 328 cab, før evnt. demontering begynner. (Kun seriøse henvendelser)

BUD Mottas! Men ingen skambud takk. Prisant. 15.000,-

Fint vinterprosjekt til de som vil piffe opp sin 320 eller lignende :applause:

Ta kontakt ved eventuelle spørsmål.

Kan nåes på PM eller tlf: 97644554

Bilder :D

3brwhnzk08q38m68yhyv.jpg

jpc955jil6e9pou8sn9a.jpg

6giu6g29bpyasse5tsaw.jpg

rj1kuov39vxoz72h2jtr.jpg

kejujhda3rwc0lm7xk0h.jpg

2y3gkurnvucro7fv3gpp.jpg

bgjln8s0p542vkct76jj.jpg

2ykqlz9klqkkuercbmm6.jpg

Thelax stæk avgårrde md denne herrande jah... =)

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Godpris på en skuddsikker motor, eneste neste ny eier burde gjøre er vel å sette på m3 svinghjul med kløtsj ;)

Skrevet
Motoren var opprinnelig en 528, tror det var fra en svensk bil. Kommer fra "NSR" her på forumet. Har chassienr viss dette hjelper :mrgreen:

Kan forresten byttes mot en M70 motor :twisted:

Ok. Betalt moms på denne da?

Skrevet
Ok. Betalt moms på denne da?

Det er gjort på hele bilen, som sagt så er det "NSR her på forumet så har tatt inn bilen, så kjøpte jeg motoren av han for en liten stund siden :)

Forresten; Chassienr på 5-serien er: WBADD61060BR02564

Skrevet
Når blir denne plukket ut? sender du med tollpost eller lignende?
Blir plukket ut ved første brukbare bud evnt. første saltkorn på asfalten :roll: Kan evnt. sendest på kjøpers bekostning 8)
Skrevet

Om det blir M3 motor. Så kan du kjøpe billig 3liter med kasse og motor elnett osv. alt du trenger av meg :) papirer og alt er selvfølgelig på stell . Pm for mer info

Skrevet
Hva er grunnen til at du skal selge?
Skal begynne med et langtidsprosjekt på bilen, tenker da en litt større motor :mrgreen:
Om det blir M3 motor. Så kan du kjøpe billig 3liter med kasse og motor elnett osv. alt du trenger av meg :) papirer og alt er selvfølgelig på stell . Pm for mer info
Hehe, tenker da i retningen med det dobbelte av sylindre av M3 motor'n [-X:mrgreen:
Mulighet for å få med delene som kom fra 5-serien? Hvis du har det enda. Dvs. girkasse, motorfester osv.
Fikk bare styrenhet, komplett blokk med topp, og innsug av han. Så jeg har desverre ikke noe til 5-serien #-o

Men viss du har MS41.0 styreenhet så er det bare å bytte eksos, hjerne, komplett blokk og muligens eksos, så har du nesten en 528 :wink: Men siden du har '98 520 så tror jeg du har MS42.0 styreenhet, da er det noe mer omfattende :shock::|

Skrevet

Hvilken modell er denne motoren her da?

Skal ikke trenge å bytte hjerne, siden det er like verdier i hjerne på E39 520i og E39 528i fram til 9/1998.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...