TheUltimateDrivingMachine Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Lurer på om noen vet den letteste måten å få snudd beltefestet i baksetet på e39 sedan.. Er sånn at hvis beltet blir brukt nå, så tvinnes det. Se bildet under Edit: Har forresten prøvd å ta ut puten som sitter helt i siden på seteryggen i baksetet, for å komme til det nedre festepunktet til beltet. Men er ikke mulighet for å få tatt av beltefestet den veien..
Eksos Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Er vell ikke verre enn å vri selve beltet inne i festet? Tror det skal gå
Fyril Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Ja hadde nettopp samme ting på min.. Går å bare vri beltet inne i festet.. Er ikke særlig vanskelig å få det rett vei igjen, men knotete nok til å lure litt på hvordan det kan skje sånn av seg selv
TheUltimateDrivingMachine Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Æææ, sikkert hælvete å gjøre det på den måten.. Men kanskje den raskeste alikevel. Og banning blir det sikkert nok av Skjønner ikke hva han som monterte dem den veien tenkte!
TheUltimateDrivingMachine Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Ler litt av meg selv nå.. Gikk ut for å prøve å bare vri beltet inni festet.. Tok 30 sekunder pr feste.. Ikke det engang. Og jeg som faktisk vurderte å ta ut hele hattehylla for å se om jeg fikk fikset det bak der et sted. Det enkle er ofte det beste! hahah
Eksos Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Hehe, er ikke store jobben nei Og tviler nok på at det har blitt montert slik, er nok bare vridd en gang tidligere
TheUltimateDrivingMachine Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Hehe, er ikke store jobben nei Og tviler nok på at det har blitt montert slik, er nok bare vridd en gang tidligere Jaa, men rart at de har vridd seg sånn av seg selv Måtte jo tross alt litt makt til, selvom det ikke tok lange tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå