Gå til innhold

Vinterbiltråden (nå 2015/2016 )


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

tonyku: fytti den var møkkete rundt tanklokket! er ikke så nøye når du fyller kanskje [-X

Akkurat det der er nokka pumpa på Statoil sin feil. Den stoppern funka ikke som den skulle :P

Nei er ikke så nøye, bilen får ny lakk i februar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterbil=på med hardtop. bestille time for ny understellsbehandling. Nye 17" felger og gode piggdekk.

og Vips. 321hk med morro.

sikkert noen som reagerer på at jeg bruker m3'n på vinteren. men det er null problem når jeg legger over 10K i og plukke ned bilen under og guffe på ny tektyl både før og etter vinteren.

Vaskes min 2 ganger i uka, og står i garasje!

:D :D :D :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får holde med en bil, vinter er ikke noen grunn til og kjøre i gamle vrak uten AC og setevarme :P Så lenge en vasker vekk saltet jevnlig så er det ikke noe problem :)

E91'en klarte seg nydelig gjennom den iskalde lange vintern vi hadde sist, og det vil nok gå supert denne vinteren også :)

3htjkjlyflk4korwo3az.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får holde med en bil, vinter er ikke noen grunn til og kjøre i gamle vrak uten AC og setevarme :P Så lenge en vasker vekk saltet jevnlig så er det ikke noe problem :)

E91'en klarte seg nydelig gjennom den iskalde lange vintern vi hadde sist, og det vil nok gå supert denne vinteren også :)

+1 ;) men er nok kjekt med en vinterbil hvis man har en strøken e30 eller lignende som sommerbil ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...