TurboOve Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Min brukis og vinterbil 18" sommer: Ooooog vinterfelgene : Ser no hvordan min skal bli da..!! Fikk meg en som var kresja å det var kjekkt nårr enn ikke hadde bruksbil fra før..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Kjørt ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Kjørt ut ? Nei, bare parkert midt på et jorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Heh gjore det samme med sierran istad, bjarne breisladd helt til slutten av svingen hvor det var så glatt at jeg bare sklei sideveis rett ut i snøland, var ikke bare litt snø. Fikk først rævva ut i snøen og kanskje ene forhjulet, prøvde og få den over på veien igjen men spruta noe så inne i HELV.. med snø over bilen så når jeg så noe igjen sto jeg bom fast med trynet først utpå jordet og så vidt bakhjula på veien. Men etter en stund med graving og dytting var den på fast bakke igjen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Blir nok disse to som blir brukt i år også BMW'n, har full defa pakke med timer så den er bestandig god å varm når jeg skal ha den + at den også har varme i rattet, noe som er ekstremt godt super vinterbil!! Astroen har null vekt bak, ca 150 hk, diffsperre og rattkule Artig bil! Kan jeg spørre hva du bruker det tauet bak bilen til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 her min vinter bil touran tdi =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Spottet den Bygdeservice Mercedesen på Heia industriområde i går kveld. Sto ved siden av den på den store plassen i noen minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Spottet den Bygdeservice Mercedesen på Heia industriområde i går kveld. Sto ved siden av den på den store plassen i noen minutter. Jasså ja! Hva kjørte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Vinterbilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Kjørte svart E34. stod ved siden av deg før folk måtte kjøre opp på det platået. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Monterte sommerhjul og coilovers på vinterbilen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 sommerdekk???? åssen føre ere der a? hehe.. ser jo bart ut men.. her er det masse snø og bare is på veia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Bilde er tatt i dag i 4 tiden Bare veier og bare velstand her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Sommerdekk ja , lykketil. Sikkert snø hos deg før uka er omme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå