-Erik- Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Slik står vinterbilen min atm Trehjulssykkelen ser forøvrig slik ut Har 2 bosh "knekk" liggende som etter planen skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Rå Kadett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Handla denne som vinterbil ble noe vilt å kjøre med e30n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Dæven, eg elska kadett!! Nice skiltnr og Dirtydicky, vinterbil eller heilårsbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Dæven, eg elska kadett!! Nice skiltnr og Dirtydicky, vinterbil eller heilårsbil? Nei blir nok litt helårsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 Dæven, eg elska kadett!! Nice skiltnr og Dirtydicky, vinterbil eller heilårsbil? Nei blir nok litt helårsbil Hehe, begynte å lure på om eg måtte finne ut kva du jobbe med så eg fekk skifta jobb BTW, funker driv akslinga enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Dæven, eg elska kadett!! Nice skiltnr og Dirtydicky, vinterbil eller heilårsbil? Nei blir nok litt helårsbil Hehe, begynte å lure på om eg måtte finne ut kva du jobbe med så eg fekk skifta jobb BTW, funker driv akslinga enda? billig vinterbil uansett da Den funker som bare det den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Fått fiksa bilen dirty? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 her er årets vinterbil. venter bare på snøen nå. gleder meg som en unge gleder seg til jul Har vært med på å ødelegge en sånn relativt mye Det vet jeg. Har sjekka etter bolt under bilen som stikker langt ned uten og finne noen. Og fant heller ingen badestamp bakpå. Så skal nok gå bra med denne på jernbaneoverganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Reg nr på Kadetten var konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 digga kadetten! men er mange biler her som ser for fine ut til å være vinterbiler synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Min vinterbil:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Uff! Kjenner trangen for en vinterbil nå, vinteren blir virkelig mye artigere om man ikke behøver å være redd for bilen Både Galant 4x4'n og 230TE'n går på hugg om to uker så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 29, 2011 Share Skrevet September 29, 2011 Må klare meg med en gnager i vinter jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå