NBCustom Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 setevarmere er for de fisefine bygutta.. EKTE vinterbil, så kjøper man seg en 4x4 med 35" mud terrain og ekstralys og kufanger.. Nissan Patrol 3.3td er kongen av vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 vinterbilen min, hadde den forrige vinter også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 E36 M316 som er skjeiv i ræva etter forrige vinter:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 vinterbilen min, hadde den forrige vinter også. endelig en med skikkelig vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 For min del blir det en 1984 E24 628CSi. Man skal kjøre stil, selv om det er vinter Kommer nok til å savne fjorårets Granada, men 6eren eeer i en klasse over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Bruksbilen min blir brukt som vinterbil i år Hellakkerte den for bare et par uker siden så den er nesten for fin til å bruke på vintern, men det er jo derfor den ble kjøpt. Det som bare skulle bli en kjapp liten rustfiks på ene bakskjermen og polering av resten av bilen tok litt av for å si det sånn... Støtfangerne ble ikke lakkert samtidig som bilen fordi de ikke var ferdig rettet ennå, men de skal lakkeres de også etterhvert. Senket cabriolet er kanskje ikke særlig til vinterbil tror dere? Joda.. funker helt fint det, taket er tett og det er godt varmeapparat i bilen så merker ikke så veldig mye til at det er cab på vinteren igrunn. Det er bakhjulstrekk, manuell kasse og nøyaktig 50/50 vektfordeling så den er helt suveren å leke seg med på vintern. Veier kun 960kg med full tank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Hei Da går e28`n i vinterdvale, og min 91 mod 230ce med ercon. Sperre, abs, fire x el. vinduer, sentrallås, el. solskjerm for bakvinduet, skal tas i bruk. Som man ser er den meget blank, da jeg i forrige uke polerte den opp med 3 step fra Meguiars, og en runde med clay. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel84 Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Blir vel E65 og P38 på meg i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 nettopp kommet hjem fra numedal, liten svipptur hvor jeg hentet vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 akkurat kjøpt meg bruksbil:) e60 520ia 2005 dama sin som skal bli brukt i snø føre:P e34 520i go bilen, nissan laurel 2.0 jævli te rattomslag:) det lika vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Bruker denna i vinter, og gleder meg til sommeren. Da skal nykjøpet brukes, original m535i -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 det kalles entusiast! når man bruker så ny og dyr bil fremfor en god og gammel en:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Her er mine to vinterbiler ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Morsomt å se hva folk har Her er min e30 vinterbil, sommerbilen henger på slep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå