osingen Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Jeg driver å bytter dempere og fjærer på min 318 E30 og sliter med å løsne saken som holder demperen i fjærbeinet. Har prøvd det meste i grunn, crc, mulispray, stor tang, varme, osv. Er det noen som har noen triks på lager? Begynner å bli rimelig lei nå! Håper på et kjapt og genialt svar!
Arild G. Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 enda større tang jeg hadde samme problemet engang. endte med at eg meisla av den øverste plata, og så kappet jeg forsiktig av "mutteren" på tvers. kappet veldig forsiktig for å ikke skade gjengene på fjørbeinet. må selvfølgelig kjøpe nye muttere da
osingen Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2010 Fikk den omsider av. Måtte bruke kraftig lut. Tok det største kubeinet eg fant! Men, det viser seg at de demperene eg hadde kjøpt ikke var til 45mm fjærbein. I følge han karen eg kjøpte det fra skulle det vere til 45mm. Får ta en tlf til han nå.
matsrh Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Tar opp denne jeg Har samme problemet, men jeg lurer på noe annet... Kjøpte et senkesett m/dempere og der følger med en slik sak som holderdemperen på plass. Men denne er gjenget for å skru ned i fjæbeinet og ikke for å skru utenpå som på bildet... Er det gjenger på begge sider eller er det to forskjellige 45 mm fjærbein?
Arild G. Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 jeg mener på at alle 45mm fjærbein har gjenger utvendig (som på bildet over) og at alle 51mm fjærbein har gjenger innvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå