Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal vere holbart så lenge blandingsforholde er rett så brebåndslambda er noe man må ha etter mitt synn for holbar hets skyld.. eg har kjørt 13.000km nå å det er kunn sidelengs og hjulspinn og har holdt fint det.. har hørt att 0,55 bar er det som er så og si holbart med rett blandingsforhold på m50b25 med orginalinnmat..

kompressoren her har ca 0,4 til 0,45 ved 6500 rpm.. har sotte turtallsperren der for sikkertskyld.. med om dreving på kompressoren skal man klare 0,8 i trykk tror eg.. dette er en extremt enkel måte og hente hester på som føles som suge hester men er dyr i drift da..

Skrevet

skal ta bilder i morgen. men tror det blir for liten kompressor for s50 motoren.. bare tenker siden di har en litt større en i det kittet. men skullen nå tro 0,8 bar hvar 0,8 bar da men..

Skrevet

0,8 bar er 0,8bar, men luft-mengden er jo viktig også. Bruker motoren meir luft enn kompressoren klarer å mate, så vil du ikkje klare å oppnå 0,8bar ;)

Desse m50-maskinene er ikkje så verst, dei tåler fint 0,8bar på orginal innmat. Sjøl kjører eg 1,4bar på min orginale m50b25, holder nå sammen endå :D

Skrevet

hehehhe ja 1,4 i kjapp opp og ned tåler di nokk.. men i ein 10 min tid med det ladet trykket konstant så tror eg en eller flere staker sår ut av blokka.. men er som sagt utroligt artigt og holde følge med e 36 m3 med kompressoren ,, som sagt før her utroligt enkel måte og øke hk mot m3 bare at med kompressoren så bare drar det hele veien

Skrevet

hei har hatt samme kittet selv selve kompressoren skal klare å mate nok luft til 350 hk . vet at kittet leverer 0,35 bar med org reimhjul som er 80 eller 85 mm i diameter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...