Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge traktoren min. brukte ca 1tank i måneden når jeg tidligere brukte den t/tr jobb hver dag.

Stålgrå bmw e46 sedan 320d med lite rust da den kun har rulla 69tæssen.

Jeg er 3'eier, den andre i norge. millionær i porsgrunn som tok den inn fra tyskland og den aldri vært herjet med.

Den har ryggesensor + både takluke og aircondition.

Den er selvfølgelig chippa og har knfilter - 163hk/350nm

Noe stereo i bilen: dynabel forsterker som driver 2x alpine spx frontsett, pioneer spiller, råeste monoblokken til kenwood som driver en 12" kicker cvx i en dynabel porta kasse.. fin lyd i bilen, men siden den er så latterlig godt isolert, så kjenner man ikke så alt for mye av bassen, til tross for 900w rms :) bygget for fin lyd med utgangspunkt i 25tusen. ikke allverden man får for det, men høres bra ut i det minste. Allt er montert etter beste evne og prøvd skjult, så allt man ser i bagasjerommet er basskassa og pent plassert 3F kondensator.

Nylig satt på KW 35/30 senkesett som skal godkjennes i uke 40. (fikk 2'er feil på eu. knekte fjærer og ødelagte dempere bak. vanlig problem med e46. bytta likegreit hele veien. eneste feilene som var. )

proffsota sideruter bak, men ikke bakrute. Ettermontert angleeyes og skinnseter.

greie sommerdekk med stygge felg, gode vinterdekk på stål. tenkte å bytte ut sommerhjula til nesteår hvis jeg beholder den. bilder lyver noe som vanlig -> felgene har begynt å flasse.

Den har litt lakkskade på frontfanger etter at en venn av meg rygga på den. dette blir utbedret eller trekt fra i kjøpssum. Den har også en parkeringsplass bulk i venstre bakdør. vanskelig å se denne bulken mm man står svært nær.

Kjente ting som er feil: en nyre foran med knekte fester, skade på en list til venstre for cd-spiller(denne blir byttet til uka), vannrenne på bilens bakrehøyre side har løsnet litt i enden(denne blir trolig festet til uka, burde være easyfix). og ikke minst orange baklykter :)

ikke sikker på prisantydning, men har blitt påkostet 40-50k siste 4mnd.

DSCF0500.JPG

DSCF0505.JPG

DSCF0503.JPG

DSCF0506.JPG

DSCF0507.JPG

DSCF0510.JPG

DSCF0490.JPG

Skrevet

veldig usikker for prisene varierer mellom 150-230 og disse har gått langt over 100.000.

velger å sette minsteprisen til 180.000 ferdig eugodkjent mm.

bud blir ikke møtt med negativkritikk :)

Skrevet

Skal hverken kjøpe bilen din eller ødelegge salgstråden din. Men jeg syns 180000 er for mye for en pre-facelift 320d uten M-pakke ;-)

Skrevet

ser poenget ditt, men tror ikke at de har en påkostet bil med pen lyd (hk låter ræv), og hvertfall ikke rulla under 130++ nesten dobbelt så langt det =slitasje.

fordelen min er jo også at jeg heller ikke må selge, men bruker den nesten aldri da jeg ikke har en jobb jeg må kjøre til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...