Bevern Skrevet Oktober 1, 2010 Skrevet Oktober 1, 2010 Vurderer å selge traktoren min. brukte ca 1tank i måneden når jeg tidligere brukte den t/tr jobb hver dag. Stålgrå bmw e46 sedan 320d med lite rust da den kun har rulla 69tæssen. Jeg er 3'eier, den andre i norge. millionær i porsgrunn som tok den inn fra tyskland og den aldri vært herjet med. Den har ryggesensor + både takluke og aircondition. Den er selvfølgelig chippa og har knfilter - 163hk/350nm Noe stereo i bilen: dynabel forsterker som driver 2x alpine spx frontsett, pioneer spiller, råeste monoblokken til kenwood som driver en 12" kicker cvx i en dynabel porta kasse.. fin lyd i bilen, men siden den er så latterlig godt isolert, så kjenner man ikke så alt for mye av bassen, til tross for 900w rms bygget for fin lyd med utgangspunkt i 25tusen. ikke allverden man får for det, men høres bra ut i det minste. Allt er montert etter beste evne og prøvd skjult, så allt man ser i bagasjerommet er basskassa og pent plassert 3F kondensator. Nylig satt på KW 35/30 senkesett som skal godkjennes i uke 40. (fikk 2'er feil på eu. knekte fjærer og ødelagte dempere bak. vanlig problem med e46. bytta likegreit hele veien. eneste feilene som var. ) proffsota sideruter bak, men ikke bakrute. Ettermontert angleeyes og skinnseter. greie sommerdekk med stygge felg, gode vinterdekk på stål. tenkte å bytte ut sommerhjula til nesteår hvis jeg beholder den. bilder lyver noe som vanlig -> felgene har begynt å flasse. Den har litt lakkskade på frontfanger etter at en venn av meg rygga på den. dette blir utbedret eller trekt fra i kjøpssum. Den har også en parkeringsplass bulk i venstre bakdør. vanskelig å se denne bulken mm man står svært nær. Kjente ting som er feil: en nyre foran med knekte fester, skade på en list til venstre for cd-spiller(denne blir byttet til uka), vannrenne på bilens bakrehøyre side har løsnet litt i enden(denne blir trolig festet til uka, burde være easyfix). og ikke minst orange baklykter ikke sikker på prisantydning, men har blitt påkostet 40-50k siste 4mnd.
Bevern Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 veldig usikker for prisene varierer mellom 150-230 og disse har gått langt over 100.000. velger å sette minsteprisen til 180.000 ferdig eugodkjent mm. bud blir ikke møtt med negativkritikk
Bjørnar_ Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Skal hverken kjøpe bilen din eller ødelegge salgstråden din. Men jeg syns 180000 er for mye for en pre-facelift 320d uten M-pakke
Bevern Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 ser poenget ditt, men tror ikke at de har en påkostet bil med pen lyd (hk låter ræv), og hvertfall ikke rulla under 130++ nesten dobbelt så langt det =slitasje. fordelen min er jo også at jeg heller ikke må selge, men bruker den nesten aldri da jeg ikke har en jobb jeg må kjøre til
Bevern Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 setter ned prisen til 175 eks omreg. frister med japansk bil med 4x4 og mye hk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå