Gunnar Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Trenger å fri ut et par stifter/plugger i en av pluggene som går inn på baksiden av sikringsboksen, men finner pokker ikke ut hvordan. Har prøvd å trykke og vippe der jeg kan finne noe sted å gjøre det. Tror det er 2 eller 5 her, i 2.5mm2 utgave: Det er ikke tilfeldigvis noen i Vestfoldområdet som har løse liggende? PS: Beklager hvis det er noen som savner svar fra meg på PM - det kommer nok, men ikke nå.
SweetBMW Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 duer den lille tappen bak på kontakta? finn noe ekstremt tynt men hardt og klem inn den så dra ut kabelen. de pleier å sitte litt.
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 du må nok presse inn den lille mothakka på toppen av stiften for at den skal løsne. visst du bruker makt så vil den ikkje henge på plass etter på
Gunnar Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2010 Problemet her er at det ikke er noe hull å presse i på tappen på bildet - og det er en tapp på hver side i tillegg. Tror det er ment at en må ha noe spesialverktøy på disse - og trykke det inn fra kontaktsiden. Prøvde å bøye til en binders også uten hell. Klipte opp hele kontakten. Problemet nå er at det viser seg selvfølgelig at min bil ikke stemmer overens med installasjonsinstruksjonene til BMW, så der instruksjonene sier kabelen skal inn er det allerede opptatt. Begynner å lure på om det er fordi jeg har facelift, at det faktisk er en del forskjeller. Installasjonsinstruksjonene er fra 2006. Sliter også noe forbanna med å få klemt inn noen stifter i junction box kontakten i tillegg. Er vant med at det bare er å trykke et sted med et lite skrujern for å frigjør, og bare å klemme stiftene inn i kontakten så lager det en fin liten lyd og så sitter pinnene på plass, men ikke i dag nei. Bare møkka det her.
Dr_BMW Skrevet Oktober 2, 2010 Skrevet Oktober 2, 2010 Prøv verktøysett nr.19-1274 fra Biltema,så er nok terminalproblemet løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå