Øyvind L. Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Er det noen her inne som har fått ETK 9-2010 til å virke i Windows 7? Når jeg har installert den og åpner ETK lokal så får jeg opp at jeg må skive inn brukernavn og passord!! Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Ingen her inne som bruker BMW ETK og win7? Jøss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 bruker ETK på Win 7, men ikkje den versjonen du har EdIt: prøv berlin56 som passord http://forums.5series.net/topic/6051-etk-installation-password/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Hvilke versjon er det du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 2009 versjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 2009 versjonen Bruker du 09 verjsonen på win7? 32 eller 64-bit win7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 har 09 versjonen på win 7 på jobben. 32bit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Sånn av ren nysgjerrighet, siden jeg går ut fra at de aller fleste bruker nettvariantene, hvorfor gidder dere styre for å få det til å virke lokal på PCen? Syns de på nett fungerer helt fint, finnes jo så mange varianter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Sånn av ren nysgjerrighet, siden jeg går ut fra at de aller fleste bruker nettvariantene, hvorfor gidder dere styre for å få det til å virke lokal på PCen?Syns de på nett fungerer helt fint, finnes jo så mange varianter nå. Bare for gøy, har ikke stresset, lastet ned og installerte, ikke mer stress en det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Sånn av ren nysgjerrighet, siden jeg går ut fra at de aller fleste bruker nettvariantene, hvorfor gidder dere styre for å få det til å virke lokal på PCen?Syns de på nett fungerer helt fint, finnes jo så mange varianter nå. Den man har på pcen er mye raskere å bruke og mindre trykking enn web utgaven. Og som dirtydicky sier, er ikke mye stress egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 bruker ETK på Win 7, men ikkje den versjonen du har EdIt: prøv berlin56 som passord http://forums.5series.net/topic/6051-etk-installation-password/ Det virket ikke.. Her er medlingene jeg får etter at jeg installert den uten noen feilmeldinger. Når jeg trykker på ETK lokal så kommer først denne meldingen opp: Når jeg trykker OK på den så kommer jeg til dette bildet. Da har jeg fulgt denne oppskriften. escription of the installation directory: 1. Create a folder C: \ DOCUMENTS \ folder and copy the language from the image. 2. Ports must be set 1027 and 1028 during the installation, in the lower fields will already be 2024 and 2025. 3. Server addresses blank. 4. Catalogue of RR set, if you enter the password oxford12. 5. Choose Market Eastern Europe. 6. Manufacturer ID and a business artner 1 and 1 (in both fields). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå