mrmpower Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 selger mine 19" pga jeg har kjøpt meg bbs lm da selger jeg bare disse for en billig penge bakfelg bakfelg bakfelg bakfelg fremfelg fremfelg tar bilde av felgene imorgen siden det er mørkt ute nå ene framfelgen har en liten skade, men ikke noe kast eller noe frem dekka er helt nye 225-35-19 bak dekka har slitt innersia men funker fint fordi 255-35-19 et er 35 eller 37, men kommer mer info og biler imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Passer på E87? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 hmm, det vet jeg ikke? etter nerme sjekk så var det ET40 så spørst hva du har det for og gjøre det enklere for salg så ordner jeg frakta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Ja, det er vel ET 42 ca. på E87. Kan sjekke litt nærmere. Har du mulighet for et bilde litt nærmere også, og gjerne med stor vinkel, så man ser hvor buet eikene er, hvis du skjønner, jeg synes det er finest når eikene er ganske rette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 bak felgene er ikke eikene så rette, skal ta med felgene i garasjen nå jeg og snappe bilder men har bare iphone akuratt nå så kvalitet må man ikke regne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Eksemplariske bilder! Tusen takk! Synes desverre det er altfor mye 'sving' på disse, skal ha rette eiker på mine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 ingen problem du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 hmm, det vet jeg ikke? etter nerme sjekk så var det ET40 så spørst hva du har det for og gjøre det enklere for salg så ordner jeg frakta får ordne frakt til hamar du da, så kjøper jeg dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 skal ta en tlf til sjefen imorgen, for og sjekke om det går en bil dit jobber i bring shø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Har du ett bilde av skaden på framfelgen? hvilken skade er det? kantkjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Skal ta bilde av selve skaden imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrebert Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 venter på bilde hvilken merke er dekka ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 skal ta en tlf til sjefen imorgen, for og sjekke om det går en bil dit jobber i bring shø det er bra, vet at bring har avdeling i nærheten. gi beskjed når du får vite noe du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 venter på bilde hvilken merke er dekka ? akuratt våknet gi meg et par timer da så skal jeg laste opp felgen med skaden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 bilde av "skadd" felgen kommer imorgen, for 2 av felgen er inni en låst garasje hos en kompis, men han var da så klart ikke hjemme! henter de 2 imorgen og poster ett bilde da så da får dere vurdere da, er ikke store skaden og er full kjørbar har 4 som er intrisert så det er vell førstemann til mølla mvh Bjørn Tommy Nerland : 93607530 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå