w201-16 Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 93mod M3 løpsbil 3.2l motor med stor carbonboks og remappet hjerne uten LMM. Rustfritt BTB eksosanlegg og greene luftfilter. Bremset 298hk på hjulene (ca333hk i motor). Clutch:7 ¼ racing clutch Gir:5tr. M3 girkasse med justerbar girspak fra GS Differensial: Motorsport 3.64 Limited Slip Diff fra Quife Bremser: Calipere: Forran: AP-Racing 4-stemper(129c 8RO). Bak: Org. M3 Skiver: Forran: 330x28mm med løse bells. Bak 310x20mm. Justerbar Pedalboks og Stålomspundende slanger. Dempere: Bilstein Fjører: Eibach Forstilling: Org. M3 foringer. Tårnavstiver, K-sport camberplater. Bakstilling:Powerflex foringer, org. Til diff og stagg/kuler. E46 CLS justerbare lenkearmer + K-sport stagg for mere justering Bensin: 120Liters tank fra ATL, Catchtank, 2+1 bensinpumer. Dobbel Quick Fills bensinpåfylling. Tankmåler baki Karoseri: BMW M3 E36 Motorsport karoseri. Støpt bagasjelokk og paser. GTR bakvinge. Plexiglass i siderutene bak. Innvendig: Multipoint-bur fra OMP. Sparco Racingstol, 4pkt. sele,(går ut 2011) Brannslukkingssystem, Snap-of fra GS, Vindusnett. 4sett felger i 17", 4 nye regndekk og div. slikcs. Gått i GT3 Pris 215 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Ser ut som en morsom bil dette Hvilke bilstein dempere og eibach fjærer er det? Går det an å få ut skiltene på bilen (ikke godkjent selvfølgelig)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Delenummer på dempere forran:2 270 227 (h.s) 2 270 228 (v.s) Delenummer på fjærer: Forran: Eibach C260 VA N, 2 270 241 Bak: C220 VA, 2222804 Bilen er momset å tatt inn på lovlig vis. Du får fint skilter på den,i værste fall får du bruksbegrensing på den,men så lenge den er lissensiert så er det noe lettere å få skilt på bil med bur. Bilen har etter det jeg vet aldri vært reg. så det er fult mulig du må tolle den som en 2010modell. Bilen ble kjøpt i england i påsken 2010. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 På bildene er ikke dempertårnstagget montert. det er å flyttet/byttet ekspangsjonstank i ettertid. Swirltanken er bak venstre baklykt. Nå er det lovlig stol og sele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå