Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske bra kant hvertfall :D Hvor mye er den senket?

Lyden i min kommer veldig bra frem og jeg har bare en enkel 10" :roll:

Har du skipose?

Å ha elementene og trykket mot bagasjelokket skal visst være det beste ;)

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg tror faktisk det er originalfjærer på den, den er like høy som den bilen i midten med angel eyes, den har originale fjærer, men er veldig stiv. Sikkert noe andre dempere. I forhold til den til høyre med kun parklys, den har senkefjærer, men har 19", så den er faktisk høyere ^^

Jepp, har skipose, kan ta bilde av subben som står i nå, den er knødd gjennom der hvor skiposen skal være, så har den luftehull inn mot "kabinen". Den spiller faktisk relativt greit, men er gøy med litt mer donk donk :)

Takk for tipset :- D

Skrevet

Seriøst? :P Min får man jo hode inn mellom felg og hjulbue :oops:

Du kan jo også ha kassa vendt mot deg og at lyden kommer gjennom skiposen ;)

Dunk dunk må det være :D Blir snart 2x12 på meg :twisted:

Skrevet

Tror kanskje jeg må se litt nærmere på fjærene om det er senkefjærer på, den virker jo ikke som den er original. Kan kanskje ha noe med shadowline å gjøre?

Jeg skal springe ut å få tatt bilde av subben, det er en søt liten en ^^

Planen er å få tak i noen 2x12, men får ta det med tiden, er jo ikke fylt 18 enda, og har heller ikke inntekt, hehe :)

Skrevet

må kje heva bmw'en vettu !

Nei da, trodde jeg hadde hørt noe om at shadowline skulle være stivere, men ikke høyere da kanskje :)

Jeg er ganske fornøyd med høyden, får se etter hvert om den må lenger ned :) Kanskje en leppe ^^

Skrevet
Tror kanskje jeg må se litt nærmere på fjærene om det er senkefjærer på, den virker jo ikke som den er original. Kan kanskje ha noe med shadowline å gjøre?

Jeg skal springe ut å få tatt bilde av subben, det er en søt liten en ^^

Planen er å få tak i noen 2x12, men får ta det med tiden, er jo ikke fylt 18 enda, og har heller ikke inntekt, hehe :)

Senkefjærer har jo forskjellige farger så det er noe å gå etter. Om shadowline har noe å si for demperne det vet jeg ikke men høyden på din er pen hvertfall :D

Såpass :P Den var jo liten og søt :D

Har akkurat fylt 18 selv og er glad for at jeg fikk jobb rett etter bilkjøp. De bruker jo en del suppe disse BMW'ene :)

Hvor er du fra?

Skrevet

Tror ihvertfall de er svarte, hvis dem ikke bare er fulle i dritt, haha :)

Tro det eller ei, men den litle tassen spiller faktisk ganske greit ^^

Hahah, hadde en øvelseskjøringstur idag, var vel på ca 5 mil, å det ble vel 5-6-7 liter suppe, hehe :- D Litt lave gir og hardkjøring pga. smal vei med lite bil (a)

Bor på Karmøy, utenfor Haugesund :)

Skrevet
Tror ihvertfall de er svarte, hvis dem ikke bare er fulle i dritt, haha :)

Tro det eller ei, men den litle tassen spiller faktisk ganske greit ^^

Hahah, hadde en øvelseskjøringstur idag, var vel på ca 5 mil, å det ble vel 5-6-7 liter suppe, hehe :- D Litt lave gir og hardkjøring pga. smal vei med lite bil (a)

Bor på Karmøy, utenfor Haugesund :)

Haha :lol: Kanskje de er orginale :)

Det er sånn det skal være 8)

Åja. Har sett at det er noen fra karmøy her inne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...