havardw Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Har ikke blitt gjort noe på bilen enn å legge om til vinterdekk. Slenger ut et bilde av vinterfelgene Idag kom også girkuletoppen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Desember 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2010 Da blir det nok nye deler til Jul, blir kjøpt i begynnelsen på nyåret! Frontblinklys Frontlykter Tåkelys + kanskje noen andre småting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Tharaldsen Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 ser bra ut.. gleder meg til å se hvordan det ser ut med mørke lykter foran kontra hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Blir vell bra med dem nye lyktene.. Hvir bestiller du fra? hvor har dem di sorte blinkersene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Blir vell bra med dem nye lyktene..Hvir bestiller du fra? hvor har dem di sorte blinkersene? Samme sier jeg, veldig interresert i sorte blink/frontlykter Fin bil, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 fin bil ! Satser på et lokalt bmw treff mot sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Blir vell bra med dem nye lyktene..Hvir bestiller du fra? hvor har dem di sorte blinkersene? Blir nok en tur på Ebay Her er linken til sideblinkersene, kun dem de ikke sender utenfor USA/Canada, tenkte å kontakte ham å få ham til å ta et unntak. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-95-BM ... ccessories Hvis ikke så går jeg nok for disse: http://cgi.ebay.com/BMW-5-Series-E34-Sm ... 1450wt_907 Blir vell bra med dem nye lyktene..Hvir bestiller du fra? hvor har dem di sorte blinkersene? Samme sier jeg, veldig interresert i sorte blink/frontlykter Fin bil, forresten Her er frontlyktene http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E34- ... 5620wt_858 Finnes også med xenon http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E32- ... ccessories fin bil !Satser på et lokalt bmw treff mot sommeren Må nok bli det, begynner å bli en del bimmere lokalt her ! Takk for positive tilbakemeldinger ! :D EDIT: Kan ta en stund før jeg faktisk får handla, venter på nytt kort å en venn som jeg skal bestille sammen med .. :< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Planene ovenfor må desverre vente en stund, da jeg har gått til innkjøp av subwoofer og forsterker. Kicker Solo Baric L7 15" Kicker ZX 1000.1 Har koblet anlegget opp med noe strømkabler jeg hadde liggende, men skal nok bytte dem ut med 35 kabler, og skal også koble opp med en kondensator som jeg har kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Sweet Det kommer nok til å trykke godt! Kom med bilder når du har kobla opp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Er kobla opp nå, men så veldig lite pent, at jeg tørte ikke å legge det ut her, hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Haha Kjenner til det Kom gjerne med bilder og lydfil eller film! Fornøyd med oppsettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Får se hva jeg får til når jeg får gjort det litt finere Må sette noe bak skiltet hvertfall, rister jo som bare det ! Og ikke nok med det, så rister hele bakluka og bakfangeren. Skulle hatt noen nye høytalere i hattehylla og kanskje noen nye diskanter i front, får se senere hva pengene strekker til Sånn lydmessig så føler jeg basseren spiller ganske fast og gir god lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Tok en liten rubbing og poleringsrunde for en liten tid tilbake siden, men har ikke fått tilsendt bildene før nå, så tenkte jeg kunne slenge dem ut. Brukte en sliten poleringsmaskin med Würth midler. Vet dem ikke er dem beste, men fikk prøve dem gratis, så hvorfor ikke! Er ganske fornøyd med resultatet. I gang med maskering Rubbing Etter rubbing Ut å lufte bilen for å fjerne støv I gang med polering Etter polering Noen bilder i ettertid Hvilke felger er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Får se hva jeg får til når jeg får gjort det litt finere Må sette noe bak skiltet hvertfall, rister jo som bare det ! Og ikke nok med det, så rister hele bakluka og bakfangeren. Skulle hatt noen nye høytalere i hattehylla og kanskje noen nye diskanter i front, får se senere hva pengene strekker til Sånn lydmessig så føler jeg basseren spiller ganske fast og gir god lyd Sweet Bassvibrasjoner er jo et must Alle høytalerne i min bil er byttet ut og jeg er veldig fornøyd! Har ikke hørt de originale høytalerne men jeg anbefaler å bytte dem fordet Evt få tak i en billig 4 kanals forsterker og koble til hattehylla og de foran ved beina. Da kan du spille for de rundt deg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Pen E34 Men hva er greien med rosa klistremerke på døren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå