Mikael-B Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 De første er det original S52 med headers osv., hvis ikke jeg tar feil. På siste filmen er det S52 og Active Autowerke stage II C38 kompressor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Harrygud, flaut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Rå E30! Liker de hvite etræddvene Hadde det selv for en liten stund tilbake! Min gamle: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Er vel en ifra br.dal som har den der nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Jeg tror det! Br.dal eller øvre vang. Bilen er syykt fet ifra avstand. Men når man kommer nære på og ser hvordan den egentlig ser ut og hvilken stand den er i - Huffameg! Er ikke akkurat i bra stand lenger for å si det sånn. Er en grunn til at jeg ikke har den lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Ingen tvil om at det der var et BMW nabolag vetfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Jeg tror det! Br.dal eller øvre vang. Bilen er syykt fet ifra avstand. Men når man kommer nære på og ser hvordan den egentlig ser ut og hvilken stand den er i - Huffameg! Er ikke akkurat i bra stand lenger for å si det sånn. Er en grunn til at jeg ikke har den lenger Sett den ofte på Hamar, det var kanskje mens du eide den. Skulle byttet ut bakfangeren og kanalskjørtene så hadde den vært virkelig pen på avstand hvertfall, har ikke sett nøye på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Jeg tror det! Br.dal eller øvre vang. Bilen er syykt fet ifra avstand. Men når man kommer nære på og ser hvordan den egentlig ser ut og hvilken stand den er i - Huffameg! Er ikke akkurat i bra stand lenger for å si det sånn. Er en grunn til at jeg ikke har den lenger Sett den ofte på Hamar, det var kanskje mens du eide den. Skulle byttet ut bakfangeren og kanalskjørtene så hadde den vært virkelig pen på avstand hvertfall, har ikke sett nøye på den Det er mulig Men jeg hadde den ikke så altfor lenge, pga at jeg tenkte jeg skulle sjekke bilen grundig, og skrapet vekk litt tectyl under, og oppdaget at bilen er så og si bygd opp med sparkel rundtom hele karosseriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 ja det nabolaget sku eg lett bodd i, men da hadde eg nok stjælt den ekle e30'en og tatt motor og drivverk selv, og kjørt karroseriet på sjøden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå