Gå til innhold

nice e30 !

LinkE34
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror det! Br.dal eller øvre vang. Bilen er syykt fet ifra avstand. Men når man kommer nære på og ser hvordan den egentlig ser ut og hvilken stand den er i - Huffameg! Er ikke akkurat i bra stand lenger for å si det sånn. Er en grunn til at jeg ikke har den lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det! Br.dal eller øvre vang. Bilen er syykt fet ifra avstand. Men når man kommer nære på og ser hvordan den egentlig ser ut og hvilken stand den er i - Huffameg! Er ikke akkurat i bra stand lenger for å si det sånn. Er en grunn til at jeg ikke har den lenger ;)

Sett den ofte på Hamar, det var kanskje mens du eide den. Skulle byttet ut bakfangeren og kanalskjørtene så hadde den vært virkelig pen på avstand hvertfall, har ikke sett nøye på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett den ofte på Hamar, det var kanskje mens du eide den. Skulle byttet ut bakfangeren og kanalskjørtene så hadde den vært virkelig pen på avstand hvertfall, har ikke sett nøye på den :)

Det er mulig ;) Men jeg hadde den ikke så altfor lenge, pga at jeg tenkte jeg skulle sjekke bilen grundig, og skrapet vekk litt tectyl under, og oppdaget at bilen er så og si bygd opp med sparkel rundtom hele karosseriet #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...