Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På det siste bildet der har du jo ingenting igjen å montere, vi kjørte bilen min i lakkboksen 09.30 om morgonen, 13.30 stod bilen ferdig montert :P Litt meir banebil min da men :P

Utanom det så blir bilen din noko av det feitaste på 4 hjul her på forumet ;)

Skrevet
På det siste bildet der har du jo ingenting igjen å montere, vi kjørte bilen min i lakkboksen 09.30 om morgonen, 13.30 stod bilen ferdig montert :P Litt meir banebil min da men :P

Utanom det så blir bilen din noko av det feitaste på 4 hjul her på forumet ;)

Hehe, da må jeg si dere hadde tempo! :) Har hatt del jobber på 24h vakta denne uka så har skjedd lite siden den kom fra maling på søndag. :) Også mye ting som blir rota bort på 2,5 år med bygging av bil. :P

Håper denne vekker litt oppmerksomhet selv om den skal være en sleeper. :)

Mvh

Skrevet

For ett smykke, for en farge, for en bil!!! Og endelig de rette detaljene jeg hadde lyst å kommentere , men tørte ikke! Full pot fra meg mtp blinklys og chrome nyrer!

Skrevet
For ett smykke, for en farge, for en bil!!! Og endelig de rette detaljene jeg hadde lyst å kommentere , men tørte ikke! Full pot fra meg mtp blinklys og chrome nyrer!

Kult at den faller i smak! :) Synes det ble veldig fint med chrome nyrer til disse hjula. Er mere bøllete med sorte nyrer, men det går an å veksle litt. :)

Mvh

Skrevet

Dette er blitt helt rått, virkelig en innertier.

Men en ting må jeg innrømme ovenfor meg selv: når du sa hvilken farge du hadde valgt - tenkte jeg "ååååneiii".... Jeg er virkelig ikke fan av den fargen (på de bilene som blir levert ny med den), men satan steike meg så bra den gjorde seg på E28 !!!!

Godt valg!

Får bare ikke håpe du kommer på Vålertreffet i september med den, slik at min faller helt i E28-skyggen din, hehe...

Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener Per! :) Flere var skeptiske til denne fargen på en gammel bil, men jeg trodde det ville bli bra så jeg måtte prøve! :) Var redd det skulle bli sånn typisk harry omlakkert stuk på den, som det ofte blir med knæsje farger på eldre biler.

Min bil kan på ingen måte måle seg med din bil, så gjennomført bil og sjelden motorvariant som du har så er den noe helt for seg selv! :) Og tenk bare hvordan min bil vil se ut etter et par trackdays og gatebiltreff! :)

Mvh

Skrevet
Jeg skjønner godt hva du mener Ivar! :) Flere var skeptiske til denne fargen på en gammel bil, men jeg trodde det ville bli bra så jeg måtte prøve! :) Var redd det skulle bli sånn typisk harry omlakkert stuk på den, som det ofte blir med knæsje farger på eldre biler.

Min bil kan på ingen måte måle seg med din bil, så gjennomført bil og sjelden motorvariant som du har så er den noe helt for seg selv! :) Og tenk bare hvordan min bil vil se ut etter et par trackdays og gatebiltreff! :)

Mvh

Enig med deg her, samme tanken gjorde jeg meg også med bruken av en ny farge på en gammel bil. Men jeg må berømme deg for fargevalget, på bildene så er det helt rått iallefall. Og hvis du er heldig, så får du samme bonusresultat som meg: effekten av en ny farge. Min er det veldig mye effekt i. Såpass effekt at det er utrolig vondt å fange lakkeffekten med kamera, siden lyssettingen har alt å si.

Så harry ble det ikke, på ingen måte. Felgene sitter som en drøm og høyden er jo genial. Motoren vil jeg ikke snakke om engang, hehe....

Minuset med min bil er "what you se is what you get". Min bil vil ikke komme med verken mer senk eller andre felger, for da mister jeg mye av "alpina-effekten" - men den hadde helt klart blitt mye tøffere med et lavere stuk og noen blankpolerte 18" 5-eikers felger. Så den blikkfang-effekten av en sinna E28 får jeg aldri desverre, men det valget har jeg jo selv tatt. Jeg føler jeg har mer igjen for å holde meg litt til den "originallooken" fra 80-tallets Alpina.

Nok en gang, så det er sagt, nydelig bil! Grattis! Gleder meg til å se ferdig resultat.

Skrevet
Jeg skjønner godt hva du mener Ivar! :) Flere var skeptiske til denne fargen på en gammel bil, men jeg trodde det ville bli bra så jeg måtte prøve! :) Var redd det skulle bli sånn typisk harry omlakkert stuk på den, som det ofte blir med knæsje farger på eldre biler.

Mvh

Enig med deg her, samme tanken gjorde jeg meg også med bruken av en ny farge på en gammel bil. Men jeg må berømme deg for fargevalget, på bildene så er det helt rått iallefall. Og hvis du er heldig, så får du samme bonusresultat som meg: effekten av en ny farge. Min er det veldig mye effekt i. Såpass effekt at det er utrolig vondt å fange lakkeffekten med kamera, siden lyssettingen har alt å si.

Så harry ble det ikke, på ingen måte. Felgene sitter som en drøm og høyden er jo genial. Motoren vil jeg ikke snakke om engang, hehe....

Minuset med min bil er "what you se is what you get". Min bil vil ikke komme med verken mer senk eller andre felger, for da mister jeg mye av "alpina-effekten" - men den hadde helt klart blitt mye tøffere med et lavere stuk og noen blankpolerte 18" 5-eikers felger. Så den blikkfang-effekten av en sinna E28 får jeg aldri desverre, men det valget har jeg jo selv tatt. Jeg føler jeg har mer igjen for å holde meg litt til den "originallooken" fra 80-tallets Alpina.

Nok en gang, så det er sagt, nydelig bil! Grattis! Gleder meg til å se ferdig resultat.

Sorry, blander alltid Ivar og en annen jeg kjenner med navn Per Ivar! :P

Takker så mye for positiv kritikk! :)

Det er nettopp derfor jeg liker bilen din så godt, den har orginalstuket og skiller seg derfor også veldig ut mener jeg. :)

Mvh

Skrevet
Selge ACS eller bytte i BBS LM? :D

Bilen har blitt jævlig bra nå :applause:

Er så fornøyd med dissa acs felgene så det blir nok en stund til. ;)

Mvh

Si ifra hvis du vil bytte/ selge :D

Lm hjula er 18" med 255/35/18 bak og 225/40/18 foran

Itter som et skudd på e28'n din vett :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...